Międzynarodowe pozycjonowanie. Czy agencja z Polski może robić dobre SEO na rynkach zagranicznych?

Prelekcja - Michał Nawrocki - iCEA

Jak robić dobre SEO za granicą, które przyniesie realne efekty? Trzeba dobrze zorientować się w danym rynku lokalnym, przeanalizować grupę docelową, przewidzieć jej zapytania oraz odpowiadające jej potrzeby.

Co kraj to obyczaj! Pewne cechy obywateli różnych narodowości mogą mieć znaczący wpływ na ich decyzje zakupowe, a także na formułowanie zapytań w wyszukiwarce.

  • Jak przygotować się do wejścia na nowy rynek?
  • Jak znaleźć klientów za granicą?
  • Na czym polega pozycjonowanie na rynkach zagranicznych?

Tego dowiecie się z prelekcji Michała Nawrockiego - Service Designera w iCEA

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP