Infografika spod znaku Microsoft Tag obrazuje nam wyśmienitą kondycję rynku mobilnego jeżeli chodzi o wydatki na reklamę i parę ciekawych informacji odnośnie zaangażowania.
Obszar mobile to najszybciej rosnące miejsce komunikacji marketingowej notujące w 2010 roku 75% wzrost (r/r) zostawiając daleko w tyle Social Media (32%), Internet (14%), TV(11%) czy Outdoor (2%). Jednak to co najbardziej nas interesuje (pod względem budowania lojalności) jest średni czas jaki klient mobilny spędza w aplikacji, który wynosi ponad 4 min. vs. średni czas spędzany na stronie www przed ekranem komputera: 1 min. Zgodnie z badaniem MT na jednego smartfona przypada 65 aplikacji - na naszych smartfonach robi się coraz tłoczniej od aplikacji więc należy zadbać o metody lub funkcjonalności, które będą zachęcać użytkownika do częstego powrotu do firmowej aplikacji. Zastanawia mnie tylko informacja odnośnie liczby aktywnych (co należy rozumieć przez pryzmat korzystania z aplikacji oraz innych funkcji) smartfonów (iOS i Android) na poziomie 1 mln. dziennie - to zaledwie 2,8% wszystkich działających smartfonów na tych platformach (35 mln.).
Zapraszam do zapoznania się z pełną infografiką:
Wydawca
Adres prawny
NIP