Mobilna gorączka zostawia w tyle resztę kanałów komunikacji marketingowej [Infografika]

Infografika spod znaku Microsoft Tag obrazuje nam wyśmienitą kondycję rynku mobilnego jeżeli chodzi o wydatki na reklamę i parę ciekawych informacji odnośnie zaangażowania.

Obszar mobile to najszybciej rosnące miejsce komunikacji marketingowej notujące w 2010 roku 75% wzrost (r/r) zostawiając daleko w tyle Social Media (32%), Internet (14%), TV(11%) czy Outdoor (2%). Jednak to co najbardziej nas interesuje (pod względem budowania lojalności) jest średni czas jaki klient mobilny spędza w aplikacji, który wynosi ponad 4 min. vs. średni czas spędzany na stronie www przed ekranem komputera: 1 min. Zgodnie z badaniem MT na jednego smartfona przypada 65 aplikacji - na naszych smartfonach robi się coraz tłoczniej od aplikacji więc należy zadbać o metody lub funkcjonalności, które będą zachęcać użytkownika do częstego powrotu do firmowej aplikacji. Zastanawia mnie tylko informacja odnośnie liczby aktywnych (co należy rozumieć przez pryzmat korzystania z aplikacji oraz innych funkcji) smartfonów (iOS i Android) na poziomie 1 mln. dziennie - to zaledwie 2,8% wszystkich działających smartfonów na tych platformach (35 mln.).

Zapraszam do zapoznania się z pełną infografiką:

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP