To było kwestią czasu. NOMI – jeden z liderów rynku DIY („Zrób to sam”) w Polsce, zaoferował swoim klientom zakupy online. Wykonawcą platformy e-commerce była należąca do Grupy Unity marka Empathy – Internet Software House.
Kryzys w sektorze budownictwa i spadek sprzedaży nowych mieszkań, nie przeszkadzają im w ciągłym rozwoju. Obroty sieci marketów z branży DIY stale rosną. Swoje działania prowadzą już nie tylko jako sklepy stacjonarne, ale i z sukcesem wkraczają do świata online. Ostatnio, na taką inwestycję zdecydowała się polska sieć NOMI.

Maciej Nikiel, Project Manager w Grupie Unity:
Dotychczas, klienci sklepu korzystali ze strony internetowej marki jedynie jako z katalogu produktów. To dlatego jednym z wyzwań przy projekcie okazało się wdrożenie funkcjonalności umożliwiających zakupy online i jednocześnie takie przygotowanie portalu, które nie zaburzy dotychczasowego postrzegania portalu
Pierwszy etap wdrożenia dodatkowego kanału sprzedaży obejmował utworzenie katalogu produktów oraz umieszczenie regularnie aktualizowanych gazetek promocyjnych na stronie internetowej. Ponadto, specjaliści Empathy uruchomili system mailingowy umożliwiający zaawansowaną komunikacją z Klientami. Zaprojektowane rozwiązanie e-commerce okazało się sukcesem i obecnie pełen wachlarz produktów dla domu i ogrodu jest już dostępny bez konieczności opuszczania czterech kątów.
Co więcej, wdrożenie pozwoliło na naturalną transformację użytkowników katalogu NOMI.pl w użytkowników e-commerce. Dzięki nowej formie komunikacji, podwyższono skuteczność działań promocyjnych, a zmiany graficzne na stronie przyczyniły się do odświeżenia całego wizerunku marki.
NOMI, marka zatrudniająca ponad 1500 osób, jest obecna w 29 miastach Polski. Oprócz artykułów do prac budowlanych, i wykończeniowo dekoracyjnych, oferuje również wyposażenie łazienek, kuchni, ogrodu oraz artykuły sezonowe.
Wydawca
Adres prawny
NIP