Pierwsze opinie klientów pojawiły się w internecie w okolicy 1999 roku, czyli aż 25 lat temu. Od tamtej pory powstało sporo rozwiązań umożliwiających ich zbieranie, a ilość sklepów internetowych eksplodowała na ogromną skalę.
Ciekawe jest jednak to, że mimo gwałtownego rozwoju rynku e-commerce, sam sposób zbierania opinii przez ponad dwie dekady pozostał prawie niezmieniony.
Przełom nastąpił dopiero kilka lat temu, kiedy wdrożyliśmy w TrustMate pierwszy na świecie system podpowiedzi, pomagający klientom w wystawianiu długich i szczegółowych recenzji, który szybko stał się standardem w wiodących biznesach e-commerce w kraju i na świecie.
Wiemy, że rynek opinii ma ogromny potencjał i wiele można jeszcze ulepszyć, dlatego przeprowadziliśmy serię konsultacji i szeroko zakrojonych badań zachowania użytkowników naszej platformy, żeby zrozumieć jak możemy wymyślić cały proces zbierania opinii “na nowo”, tak żeby spełniał oczekiwania klientów XXI wieku.
W rezultacie, stworzyliśmy przełomowy, angażujący i - ponownie - innowacyjny sposób zbierania opinii w ramach interaktywnych formularzy.
Możemy więc nie tylko zbierać dla Ciebie opinie, ale aktywnie kształtować doświadczenia na ścieżce zakupowej Twoich klientów tak, żeby jeszcze bardziej pokochali Twoją markę.
Na prelekcję zaprasza Paweł Kubiak - Chief Product Officer TrustMate, podczas której opowie co doprowadziło do takich wniosków i pokaże jak wygląda przyszłość podejścia do zbierania opinii.
\
Wydawca
Adres prawny
NIP