Tomasz Karolak objął stanowisko Country Managera zanox w Polsce, jednocześnie pełni obowiązki Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowy menadżer generalny, wzrost zatrudnienia oraz pozyskanie kolejnych, strategicznych klientów to dowód stale umacniającej się pozycji zanox w Polsce i regionie.
Karolak awansował ze stanowiska Menadżera Sprzedaży, na którym zajmował się pozyskiwaniem klientów w strategicznych branżach: handel, turystyka, technologia i telekomunikacja oraz finanse. Był też odpowiedzialny za zdobywanie nowych klientów i rozwój sprzedaży. Wcześniej przez ponad 4 lata pracował w Google Polska na stanowisku Senior Account Managera. Odpowiadał tam za rozwój branży handlowej oraz media i rozrywkę. Doświadczenie zawodowe zdobywał również jako Menadżer ds. Obsługi Klienta w McCann-Erickson. Ukończył marketing na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz program Executive MBA w Szkole Biznesu Uniwersytetu Sztokholmskiego. Od ponad 15 lat związany jest z branżą interaktywną i reklamową.
Polski oddział zanox konsekwentnie rozbudowuje swój zespół, doceniając przy tym obecnych pracowników. Teraz także, oprócz szefa polskiego oddziału zanox, awansowało kilka innych osób. – zanox nieustannie wzmacnia i inwestuje w swoich pracowników. Dobry zespół to klucz do sukcesu i dlatego cenimy, tych którzy już z nami pracują - mówi Tomasz Karolak. Zmiany stanowisk dotyczą Mateusza Lukianiuka, który awansował na stanowisko Team Lead Account Manager Advertisers, Joanny Małeckiej, która została właśnie Key Account Managerem, Natalii Koc – odpowiadającej teraz za sprzedaż w kanale agencyjnym (Sales Manager Agencies), Agnieszki Muchy - Junior Account Manager, Michała Pachnika – od teraz Sales Operations Manager. Do zespołu odpowiedzialnego za współpracę z wydawcami dołączyła również Ewa Kalata (Account Manager Publisher), od 2010 roku związana z branżą marketingu afiliacyjnego. Wcześniej pracowała w system3.pl i OMG Poland.
W kryzysie firmy coraz uważniej przyglądają się swoim wydatkom reklamowym. Poszukiwanie przez nich nowych, bardziej efektywnych rozwiązań, staje się sprawą priorytetową. – Firmy chcą płacić za konkretne efekty, więc zainteresowanie reklamą efektywnościową rozliczaną w modelu „płać za efekt” jest coraz większe – informuje Tomasz Karolak. zanox stale umacnia swoją pozycję na naszym rynku, do grona klientów firmy dołączyli m.in. AirBaltic.com, Kaspersky Lab, Plus GSM, Getin Up czy Alior Sync.
Firma zanox jest europejskim liderem zajmującym się reklamą internetową opartą na modelu „płać za efekt”. Grupa zanox, w skład której wchodzą firmy: zanox, Affiliate Window i buy.at obsługuje ponad 3800 reklamodawców oraz współpracuje z ponad milionem wydawców (serwisów i portali internetowych). Stały rozwój firma zawdzięcza zastosowaniu modelu opartego na efektywności, połączonego z innowacyjnością i doskonałą obsługą. Oprócz zanox Affiliate Marketing, zanox Web service i zanox Application Store, firma obsługuje czołowe przedsiębiorstwa ze wszystkich branż. zanox przywiązuje ogromną wagę do jakości zarządzania globalną siecią wydawców. Gwarantuje to poprzez osobisty kontakt z najlepszymi ekspertami z branży, jak również szybkie i przejrzyste zasady płatności. Otwarta filozofia firmy przejawia się każdego dnia, między innymi poprzez blogi, liczne strony Wiki oraz otwarte API. Główna siedziba zanox mieści się Berlinie, firma ma oddziały w Niemczech, Anglii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Szwecji, Holandii, Turcji, USA, Chinach, a także w Polsce.
Wydawca
Adres prawny
NIP