Nowy szef zanox

Tomasz Karolak objął stanowisko Country Managera zanox w Polsce, jednocześnie pełni obowiązki Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowy menadżer generalny, wzrost zatrudnienia oraz pozyskanie kolejnych, strategicznych klientów to dowód stale umacniającej się pozycji zanox w Polsce i regionie.

Karolak awansował ze stanowiska Menadżera Sprzedaży, na którym zajmował się pozyskiwaniem klientów w strategicznych branżach: handel, turystyka, technologia i telekomunikacja oraz finanse. Był też odpowiedzialny za zdobywanie nowych klientów i rozwój sprzedaży. Wcześniej przez ponad 4 lata pracował w Google Polska na stanowisku Senior Account Managera. Odpowiadał tam za rozwój branży handlowej oraz media i rozrywkę. Doświadczenie zawodowe zdobywał również jako Menadżer ds. Obsługi Klienta w McCann-Erickson. Ukończył marketing na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz program Executive MBA w Szkole Biznesu Uniwersytetu Sztokholmskiego. Od ponad 15 lat związany jest z branżą interaktywną i reklamową.

Duże zmiany w zespole

Polski oddział zanox konsekwentnie rozbudowuje swój zespół, doceniając przy tym obecnych pracowników. Teraz także, oprócz szefa polskiego oddziału zanox, awansowało kilka innych osób. – zanox nieustannie wzmacnia i inwestuje w swoich pracowników. Dobry zespół to klucz do sukcesu i dlatego cenimy, tych którzy już z nami pracują - mówi Tomasz Karolak. Zmiany stanowisk dotyczą Mateusza Lukianiuka, który awansował na stanowisko Team Lead Account Manager Advertisers, Joanny Małeckiej, która została właśnie Key Account Managerem, Natalii Koc – odpowiadającej teraz za sprzedaż w kanale agencyjnym (Sales Manager Agencies), Agnieszki Muchy - Junior Account Manager, Michała Pachnika – od teraz Sales Operations Manager. Do zespołu odpowiedzialnego za współpracę z wydawcami dołączyła również Ewa Kalata (Account Manager Publisher), od 2010 roku związana z branżą marketingu afiliacyjnego. Wcześniej pracowała w system3.pl i OMG Poland.

Nowi klienci

W kryzysie firmy coraz uważniej przyglądają się swoim wydatkom reklamowym. Poszukiwanie przez nich nowych, bardziej efektywnych rozwiązań, staje się sprawą priorytetową. – Firmy chcą płacić za konkretne efekty, więc zainteresowanie reklamą efektywnościową rozliczaną w modelu „płać za efekt” jest coraz większe – informuje Tomasz Karolak. zanox stale umacnia swoją pozycję na naszym rynku, do grona klientów firmy dołączyli m.in. AirBaltic.com, Kaspersky Lab, Plus GSM, Getin Up czy Alior Sync.


O zanox

Firma zanox jest europejskim liderem zajmującym się reklamą internetową opartą na modelu „płać za efekt”. Grupa zanox, w skład której wchodzą firmy: zanox, Affiliate Window i buy.at obsługuje ponad 3800 reklamodawców oraz współpracuje z ponad milionem wydawców (serwisów i portali internetowych). Stały rozwój firma zawdzięcza zastosowaniu modelu opartego na efektywności, połączonego z innowacyjnością i doskonałą obsługą. Oprócz zanox Affiliate Marketing, zanox Web service i zanox Application Store, firma obsługuje czołowe przedsiębiorstwa ze wszystkich branż. zanox przywiązuje ogromną wagę do jakości zarządzania globalną siecią wydawców. Gwarantuje to poprzez osobisty kontakt z najlepszymi ekspertami z branży, jak również szybkie i przejrzyste zasady płatności. Otwarta filozofia firmy przejawia się każdego dnia, między innymi poprzez blogi, liczne strony Wiki oraz otwarte API. Główna siedziba zanox mieści się Berlinie, firma ma oddziały w Niemczech, Anglii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Szwecji, Holandii, Turcji, USA, Chinach, a także w Polsce.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP