O e-commerce wokół palmy - podsumowanie VI Targów eHandlu

Antystresowe mandarynki, pole do gry w minigolfa, miód dla testujących najnowszy Paczkomat, pełna leżaków strefa chillout wokół palmy - na terenie MTP odbyło się 6. święto branży e-commerce, Targi eHandlu.

25 lutego w Poznaniu spotkało się prawie 100 Wystawców i ponad 2000 Zwiedzających. Największe wydarzenie dla branży e-commerce to okazja do tysięcy rozmów, uścisków i spotkań w sympatycznej atmosferze, której sprzyjała pełna leżaków strefa chillout wokół palmy. [zobacz fotorelację]

Kolejna VI edycja targów, w których regularnie bierzemy udział od 2 lat, w pełni spełniła nasze oczekiwania. Duża ilość kontaktów biznesowych i rozmów z potencjalnymi Klientami bez wątpienia przełoży się na realne zamówienia oraz wzmocnienie naszej marki na rynku. Fajne miejsce, atmosfera i organizacja - mówi Rafał Stępniewski, Rzetelnyregulamin.pl.

Wystawcy przygotowali dla Zwiedzających wiele niespodzianek - oprócz rabatów m.in. przy stoisku TrafficTrends można było zagrać w minigolfa, a na osoby, które testowały najnowszy Paczkomat po zeskanowaniu QR Kodu czekały słodkie niespodzianki w postaci… słoiczków miodu.

Na Targach eHandlu powitaliśmy też kilku bardzo ciekawych Wystawców-debiutantów takich marek jak: Raben Group, Dotpay, DPD czy Komputronik (mamy nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej :)).

Targi eHandlu to idealne miejsce dla młodego projektu aby zaistnieć w świadomości środowiska ecommerce. Takim projektem jest portal GdzieObejrze.pl - pierwszy serwis lokalizujący produkty, który skupia zarówno sklepy jak internetowe jak i stacjonarne. Już dziś mogę śmiało powiedzieć, że udział w targach przyniósł nam wymierne korzyści. Nie możemy doczekać się kolejnej edycji targów - mówi Mateusz Makulec, GdzieObejrze.pl

Oprócz networkingu zwiedzający mogli pogłębić wiedzę z e-commerce podczas prezentacji - sale wykładowe pękały w szwach

Poza wystąpieniami firm będących Wystacami VI Targów usłyszeć można było przedstawicieli firm współpracujących z Fundacją Polak 2.0 przy projekcie “Profesjonalista w Handlu” (dzięki!).

VI Targi eHandlu umocniło moje poczucie, że polski ecommerce zmierza w stronę profesjonalizacji - co widać po liczbie osób zainteresowanych prezentacjami z zakresu analityki internetowej, innowacyjnych narzędzi i platform czy social media. Dobrze, że spotkania środkowiska polskiego ecommerce to nie tylko możliwość pozyskania klientów i integracji branży, ale także zastrzyk porządnej wiedzy - Mateusz Dałek, Conversion

Prezentacje, które odbyły się w 4 blokach można zobaczyć pod adresami:

Co nas czeka?

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj Fundację Polak 2.0 na Facebooku.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP