8. urodziny Ceneo.pl – podsumowanie roku

14 lutego serwis Ceneo.pl obchodził kolejne, ósme już urodziny. Miniony rok był dla nas bardzo udany.

Dobra passa zaczęła się już pod koniec lutego. Wtedy wdrożyliśmy w Ceneo nowy projekt – rekomendacje produktów. Użytkownikom odwiedzającym serwis zaczęto wyświetlać boksy z rekomendowanymi produktami, biorąc pod uwagę ich wcześniejsze działania i preferencje zakupowe. Nowa opcja tak bardzo spodobała się kupującym, że udostępniono ją także sklepom współpracującym z porównywarką.

Bardzo ważne wydarzenie miało miejsce jesienią. Ceneo zaprezentowało światu nową, lżejszą szatę graficzną. W ten sposób uporządkowaliśmy dotychczasowe funkcjonalności serwisu i pokazaliśmy je w bardziej przystępny sposób. Przede wszystkim jednak nową wersję zaprojektowano tak, aby wygląd serwisu samoistnie dopasowywał się do najbardziej popularnych rozdzielczości ekranów komputerów. Dodatkowo umożliwiliśmy użytkownikom zakładanie kont w serwisie.

W październiku wystartowała pierwsza w historii kampania reklamowa Ceneo o szerokim zasięgu. Oparliśmy ją na idei, że każde działanie ma swój początek, a Ceneo jest idealnym miejscem do rozpoczynania zakupów internetowych. Jest tutaj wszystko co potrzeba – kompleksowa informacja o produktach, ich cenach, i bezpiecznych sklepach, w których można ów produkt nabyć. Celem kampanii było pokazanie, że Ceneo jest dobrym miejscem zakupowym dla każdego.

Miniony rok w Ceneo to także podwojenie liczby produktów prezentowanych w serwisie. O ile w grudniu 2011 prezentowaliśmy 3,5 miliona produktów, o tyle na koniec 2012 było ich już prawie 7 milionów. Znacząco wzrosła także liczba ofert w serwisie – z 10 milionów w 2011 do 15 milionów na koniec 2012 roku.

Ceneo rok zamknęło z rekordową liczbą sklepów prezentujących oferty w porównywarce. Rekordowa była również liczba odwiedzin porównywarki. W grudniu aż jedenaście razy dzienna liczba wizyt w serwisie przekraczała okrągły milion! Ceneo jest od lat zdecydowanym liderem w branży porównywarek i cały czas trzymamy konkurencję na dystans. Tak w skrócie prezentuje się 2012 rok w Ceneo.

Jaki będzie 2013? Z pewnością jeszcze lepszy! Tego sobie życzymy w 8 urodziny.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP