Paczkomaty InPost wychodzą poza e-commerce

W roku 2013 Paczkomaty InPost poza ugruntowaniem mocnej pozycji w branży e-commerce, planują zwiększenie aktywności niewiązanych z e-handlem, takich jak dystrybucja kart płatniczych i nagród w konkursach.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Paczkomaty InPost prawie dwukrotne zwiększyły liczbę urządzeń, a liczba sklepów oferujących przesyłkę przez Paczkomaty InPost wzrosła o ponad dwa tysiące. Dostawa przez Paczkomaty InPost jest już dostępna w kolejnych wiodących sklepach jak: Agito.pl, Leroy Merlin, Saturn, Media Markt, Almi Decor.

Ostatni rok, obchodzących drugiego czerwca urodziny Paczkomatów InPost, stał pod znakiem rozwoju. Usługa zwiększyła liczbę maszyn prawie dwukrotnie i podwoiła liczbę miast, w których jest dostępna. Trzykrotnie wzrosła liczba sklepów oferujących dostawę zakupów przez Paczkomatów. Na początku roku Paczkomaty jako pierwsze na rynku, wprowadziły na stałe gwarancję dostawy w ciągu 1 dnia od nadania lub zwrot 50% kosztów przesyłki. Tak odważny ruch wywołał prawdziwą rewolucję w branży i ogromny wzrost wiarygodności usługi, która jako jedyna jest w stanie twardo zobowiązać się do tak szybkiego terminu dostawy.

Marka ma równie ambitne plany na bieżący rok. Do końca 2013 w Polsce stanie w sumie 1100 maszyn, a już wkrótce firma zaprezentuje nową strategię lokalizacji. Nadal intensywnie rozwijana będzie współpraca i dostępność w sklepach internetowych. Paczkomaty właśnie udostępniły usługę w takich sklepach jak: Agito.pl, Leroy Merlin, Saturn, Media Markt, Almi Decor, Sklep.kosmetykiaa.pl.

Po uzyskaniu tak silnej pozycji w e-commerce, Paczkomaty InPost chcą rozwijać usługę także poza e-handlem. Marka pracuje nad innowacyjną dystrybucją np. kart płatniczych na okaziciela. W ramach nowej usługi Klient będzie mógł wypełnić wniosek w Internecie, a karta będzie po chwili (nawet o 2 w nocy) do odbioru w Paczkomacie. Strategia rozwoju poza e-commerce zakłada także konsekwentne zwiększanie aktywności w obszarze akcji samplingowych nowych produktów i dystrybucji nagród w konkursach.

Urodziny to naturalny okres do podsumowania i tworzenia nowych planów na przyszłość. Paczkomaty InPost mają za sobą bardzo udany rok i rozwój na ogromną skalę. Z usługi skorzystało już ponad 800 tysięcy Polaków. Strategia na kolejne miesiące zakłada dalszy rozwój i zwiększenie liczby partnerów z e-commerce. Równolegle planujemy rozwój aktywności wychodzących poza e-handel, wykorzystując unikatowe właściwości Paczkomatów InPost – dostępność 24 godziny na dobę i błyskawiczny czas dostawy – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomaty InPost.

źródło: informacja prasowa

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP