Płodni.com razem z Merlin.pl nominowani do Ekomersów

Kampania sklepu internetowego Merlin.pl – mająca na celu zrekrutowanie pracowników do nowej siedziby firmy w stolicy Wielkopolski – stworzona przez Agencję Marketingową Płodni.com, została nominowana do nagrody Ekomersy 2013 w kategorii "Najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu".

„Witaj w Poznaniu” mówią kreacje przygotowane na potrzeby nominowanej akcji. Kampania jest o tyle wyjątkowa, że nie promuje produktów i artykułów dostępnych na stronie, ale skierowana jest do specjalistów szukających pracy w branży e-commerce. W kampanii wykorzystany został outdoor (citylighty, billboardy, siatki wielkoformatowe), kampania radiowa, a także stworzono specjalnie na potrzeby akcji dedykowaną stronę internetową. Cała akcja wsparta była również kampanią PR, która sprawiła, że o przedsięwzięciu napisały najważniejsze media lokalne i branżowe.

Wspólnie z naszym Klientem uruchomiliśmy kilka kanałów komunikacji jednocześnie, aby dotrzeć do najlepszych ekspertów dostępnych w regionie. Efekty można było zauważyć już w po kliku pierwszych dniach akcji. Dzięki zaplanowanej kampanii, firma nie tylko otrzymała ponad tysiąc cv, ale także wielu poznaniaków dowiedziało się, że Merlin zmienił swoją siedzibę i zagościł w Poznaniu – mówi Piotr Baranowski, Business Development Director z Płodni.com.

Merlin zdaje sobie sprawę, że niełatwo jest przyciągnąć najlepszych pracowników, w związku z tym postanowił pokazać, że jest miejscem dla ludzi odważnych i innowacyjnych. – Ta kampania reklamowa to dopiero początek i zwiastun rewolucji, jaka szykuje się w Merlinie. Planujemy także odświeżenie wizerunku całej platformy. Chcemy, aby Merlin.pl stał się bardziej przyjazny, nowoczesny i funkcjonalny dla użytkowników – mówi Łukasz Rybczonek Dyrektor Sprzedaży i Marketingu z Merlin.pl.

Kampania zrealizowana przez Agencję Płodni.com wraz z czterema innymi akcjami powalczy o tegoroczną statuetkę Ekomersa. Wyniki zostaną ogłoszone 23.09.2013. O zwycięstwie zdecydują internauci oraz Rady Jurorów, która spośród nominowanych wybierze Zwycięzców - ZAGŁOSUJ.


Merlin.pl należy do czołówki w polskiej branży e-commerce. W maju br. Merlin.pl został przejęty przez giełdową Spółkę Czerwona Torebka. W związku z tym zespół zarządzający oraz struktury Merlin.pl zostają przeniesione z Warszawy do Poznania, gdzie znajduję się siedziba Czerwonej Torebki. Merlin.pl jest jednym z najstarszych polskich sklepów internetowych. Został zarejestrowany w 1998 roku, natomiast jego oficjalne otwarcie nastąpiło rok później. Od tego czasu istnieje nieprzerwanie. Swoją działalność rozpoczął jako księgarnia. Jednak w ciągu kolejnych lat rozszerzył asortyment o zabawki, elektronikę użytkową, drobne RTV i AGD, kosmetyki, odzież oraz artykuły sportowe. Urzeczywistnił w ten sposób koncepcję stworzenia wielobranżowego sklepu, kojarzonego z hobby i life stylem. Teraz szykuje odświeżenie swojej struktury i funkcjonalności. Merlin.pl chce pokazać nowe oblicze e-commerce.

źródło: informacja prasowa

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP