Plush uruchamia odnowiony serwis internetowy, ze sklepem i specjalną strefą promocyjną

Deloitte Digital CE przygotowało dla należącej do Polkomtel Sp. z o.o., marki Plush nowy projekt serwisu internetowego. Jest to pierwszy projekt Deloitte Digital CE dla tej marki Polkomtela. Nowy serwis wystartował na początku grudnia.

Najważniejsze zmiany w odnowionym serwisie www.plushbezlimitu.pl to - poza nowym wyglądem graficznym - uruchomienie sklepu z plushowymi gadżetami (koszulki, kubki etc.) oraz specjalnej strefy promocyjnej Plush Zone, gdzie użytkownicy znajdą informacje o wszelkich akcjach promocyjnych przygotowywanych przez markę, m.in. tych organizowanych z zewnętrznymi partnerami. W Plush Zone poza informacjami o aktualnych promocjach znaleźć będzie można także informacje o promocjach – zarówno tych planowanych, jak i zakończonych.

Do zadań Deloitte Digital CE należało stworzenie całościowego projektu nowej strony (wygląd, UX) w tym przygotowanie kompletu grafik.

Agencja Deloitte Digital CE (wcześniej jako Digital One) współpracuje z Polkomtel Sp. z o.o. w obszarze digital od 4 lat, po wygraniu przetargu jesienią 2011 roku.


Źródło: ŁubuDubu PR

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP