Prelegenci I Kongresu Mobilnego o swoich największych branżowych odkryciach

Już za tydzień - 15 kwietnia 2015 na terenie Stadionu Narodowego w Warszawie zbierze się kilkuset pasjonatów technologii mobilnych aby wymieniać się doświadczeniami i prognozami rozwoju rynku podczas I Kongresu Mobilnego.

Wśród 26 ogłoszonych Prelegentów (trwa głosowanie na ostatnie 4 prezentacje) znajdują się zarówno blogerzy zajmujący się obserwacją rynku, stratedzy agencji interaktywnych, marketerzy spółek jak i prawdziwi “disruptorzy” tej branży - pomysłodawcy nowych rozwiązań technologicznych jak i biznesowych. Aby znaleźć potwierdzenie tych słów wystarczy zerknąć na agendę

Oto największe branżowe odkrycia Prelegentów Kongresu

Katarzyna Dworzyńska - Dworzynska.com

Video, ale nie youtube, tylko Vine a ostatnio Periscope. Vine to 6 sekundowe filmiki. Mam swoich ulubionych vinerów - bo chyba tak trzeba ich nazwać. To niesamowite jak wiele można przekazać w tak krótkim czasie. Ostatnim hitem jest Persiscope. Póki co mało jeszcze eksploatowany, przynajmniej przez Polaków, ale Krzysiek Gonciarz i jego live z Japonii daje rade ;) Sama także mam już pierwsze pomysły na połączenie video i mobile, ale o tym na razie cicho sza :)

Tomasz Kolinko

Primer, prosta apka, którą wypuściło Google, ale na iPhone'a w pierwszej kolejności. Uczy marketingu online - i to nie adsensowego, tylko takiego prawdziwego, z kontaktami z prasą włącznie. Polecam wszysktim, którzy zaczynają (i nie tylko).

Druga rzecz - może nie odkrycie, a nowość - Apple ResearchKit. Czekam na więcej informacji w ich sprawie.

Dariusz Mazurkiewicz - Dyrektor spółki Polski Standard Płatności (operatora BLIKa)

Dariusz wskazuje na potencał beaconów i mobile marketing automation w mCommerce. Widzi w nich "olbrzymie potencjały produktowe".

Grzegorz Chyliński - Szef Adrino.pl

Ostatnie dni to nowa aplikacja od Twitera - Periscope społecznościowa aplikacja, która służy do transmisji wideo na żywo tego, co w danym momencie się robi.

(...) warto zwrócić uwagę na trend kiedyś były czaty następnie era zdjęć i obrazów teraz stream - dzieje się tak bo coraz częściej pozwala nam na to technologia - LTE w telefonie nie jest niczym nowym, pakiet danych lub w miarę powszechny dostęp do WIFI powoduje, że być może jest to czas na tego typu serwis - czas pokaże.

Łukasz Felsztukier - Szef Linteri

Łukasz wskazuje na zaniedbany przez marketerów obszar, do których należą iOS Passbook / Google Wallet oraz ich integracja z beaconami.

zaniedbany, ale niezwykle ciekawy pod kątem możliwości zastosowania

Patryk Bukowiecki Head of Mobile Grupa Allegro

Patryk jest pod wrażeniem popularyzacji mobilnego allegro, którą udało im się osiągnąć w Grupie Allegro.

Użytkownicy pójdą tam, gdzie widzą namacalne korzyści. Aby nasi kupujący masowo sprawdzili mobilne Allegro, zachęcaliśmy ich kuponami. Po wprowadzeniu tego mechanizmu nasze statystyki wystrzeliły w kosmos, a użytkownicy pokochali zakupy mobile.

<div class="well jumbotron" style="text-align:center;"> <a href="http://kongres-mobilny.pl/#price" target="_blank" class="btn btn-large btn-primary">Kup bilet (od 300 złotych + VAT)</a> </div>

Marcin Łaciak Digital Virgo

Generalnie najgorętszy temat to teraz beacony i ich zastosowania.

Odkrycie może jest starsze niż 6 miesięcy, ale teraz zaczyna się przekładanie idei na konkrety.

Arkadiusz Hodlik Training Manager Sony Mobile Communications

Dla mnie cały czas ogromnym zaskoczeniem jest rozwój urządzeń typu SmartWear, różnego rodzaju inteligentnych zegarków, czy opasek. Strasznie podoba mi się to, że mogę dosłownie zapytać mój zegarek jak będzie jutro pogoda w moim mieście a on w ciągu kilku sekund udzieli mi odpowiedzi.

Kamil Łukasiewicz - Mobile UX Designer z Movade

Używanie programu Sketch do projektowania aplikacji. Photoshop od zawsze był mniejszym złem aż nagle pojawiła się świetna alternatywa. Program dostosowany do potrzeb tworzenia mobilnych projektów. Jedyna wada: brak wersji na Windowsa.

Tomasz Woźniak - Szef Future Mind

To poniekąd temat mojej prezentacji czyli odkrywanie nowych zmian nawykowych.

Z biznesowego punktu widzenia jest to intensywnie rosnąca świadomość konieczności wykorzystywania nowych technologii, zwłaszcza tych mobilnych w przedsiębiorstwach. Sporo z tych firm już widzi to w swoich statystykach a część już uczyniła ze smartfonów kanały kontaktu ze swoimi klientami.

Piotr Koźniewski z 3R Studio

Przerost mocy obliczeniowej urządzeń daleko ponad chęci jej wykorzystania. Zagapiłem się i smartwatche już nieźle wymiatają. Nadal nikt nie wprowadza nowych rodzajów baterii.

Monika Mikowska co-owner, chief sales & marketing officer mobee dick

Ostatnio bardzo dużo czasu spędzam na badaniach i testach z użytkownikami, czyli “prawdziwymi" użytkownikami, tzw. “przeciętnymi Kowalskimi”, do których kierujemy nasze aplikacje. Wnioski są naprawdę zaskakujące i inspirujące. Może zamiast o nich opowiadać, zachęcę, aby realizować podobne inicjatywy we własnym zakresie. Naprawdę, nic innego nie daje lepszego insight'u dla projektowanych rozwiązań mobilnych!

Rafał Staszkiewicz - Partner, Country Manager adQuota Poland

Niedawne odkrycie to aplikacja Mikz - wywodząca się ze Szwecji platforma umożliwiająca komunikowanie się z fanami i markami. Jedno z nielicznych rozwiązań, które pozwala celebrytom zarabiać na swoich fanach w social media :).

[Red: wśród użytkowników, m.in Zlatan]

Z uwagą śledzę to co dzieje się w obszarze internet of things - takie projekty jak Nest, Pronto, Saffron, a ostatnio Amazon Dash button.

Andrzej Ogonowski Marketing and PR director SMSAPI

Andrzeja zachwyca wszechstronność i mnogość aplikacji.

dwa miesiące temu wyjechaliśmy całą rodziną na krótki urlop w góry i zapomnieliśmy naszej elektronicznej niani. Okazało się oczywiście, że miałem do wyboru blisko 10 aplikacji z grupy "Baby monitor".

Marek Broda Senior Product manager, Benhauer / Salesmanago

Najbardziej ciekawi mnie, w jaki sposób aplikacje mobilne w połączeniu z beaconami mogą zaoferować zupełnie nowe doświadczenie w sklepach stacjonarnych. Synergia online i offline jest dziś koniecznością, a mobile daje nam niezwykłe możliwości dotarcia do klientów w sklepach fizycznych. Monitoring i personalizacja offline różnią się od tego, co robimy online – klienci mają tu inne przyzwyczajenia, inną tolerancję na działania.

Marketerzy wciąż mapują ten teren, szukając ciekawych rozwiązań.

<div class="well jumbotron" style="text-align:center;"> <a href="http://kongres-mobilny.pl/#price" target="_blank" class="btn btn-large btn-primary">Kup bilet podwójny za 599 złotych (z VAT)</a> </div>

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP