Ponad pół miliona transakcji w maju 2022 r. – to rekordowy wynik wykorzystania modułu PrestaShop Checkout. To ponad 100% wzrost w stosunku do maja 2021 roku. PrestaShop stawia na ciągłe poprawianie doświadczeń sprzedawców i inwestuje w rozwój narzędzi Essentials oraz udostępnia odświeżoną wersję PrestaShop Metrics.
PrestaShop Essentials to pakiet modułów ułatwiających skalowanie biznesu. Narzędzia, takie jak wsparcie płatności, analityka czy marketing internetowy zostały stworzone we współpracy z wiodącymi graczami na rynku e-commerce i dostępne są dla wszystkich sprzedawców PrestaShop.
Pakiet PrestaShop Essentials zawiera:
Jesteśmy dumni, że możemy wspólnie z czołowymi graczami branży e-commerce i digital opracowywać rozwiązania, bazujące na najnowszych trendach e-commerce. Pomagamy sprzedawcom PrestaShop rozwijać biznes i w pełni korzystać ze swoich możliwości – komentuje Alexandre Eruimy, Dyrektor Zarządzający PrestaShop.
PrestaShop Checkout jest dostępny w 24 krajach w Europie i w Stanach Zjednoczonych. We Francji, Włoszech, Hiszpanii i Polsce Checkout został uruchomiony pod koniec 2019 roku Jest to ułatwienie dla tysięcy sprzedawców, którzy korzystają z opcji przetwarzania transakcji niemal w każdym miejscu na świecie. Za pomocą jednego interfejsu mogą konfigurować i zarządzać wszystkimi opcjami płatności w ponad 20 walutach i 190 krajach.
Od czasu debiutu moduł stale się rozwija. Obecnie z PrestaShop Checkout korzysta prawie 20 000 sprzedawców.
Sukces PrestaShop Checkout pokazuje, jak na coraz bardziej wymagającym i zglobalizowanym rynku, płatności stały się jedną z najważniejszych kwestii dla sprzedawców. Możliwość korzystania z jednego interfejsu do konfiguracji i zarządzania wszystkimi opcjami płatności w ponad 20 walutach i 190 krajach jest prawdziwym przełomem dla naszych sprzedawców. Mogą oni teraz maksymalizować współczynnik konwersji, zapewniając swoim klientom spersonalizowane doświadczenie zakupowe zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym – dodaje Mateusz Osiecki, Country Manager w Polsce.
Dzięki PrestaShop Metrics, sprzedawcy mogą poprawić efektywność analizując dane i uzyskać pełny obraz swojej działalności , a także zaplanować optymalizację zaplecza.
Nowa wersja PrestaShop Metrics to m.in. dedykowany interfejs, dodatkowe zakładki, dostęp do danych w czasie rzeczywistym, narzędzia do raportowania, dedykowany serwer oraz wsparcie zespołu PrestaShop.
Rozwój naszych modułów, podążanie za nowymi potrzebami i trendami jest codziennym zobowiązaniem w PrestaShop. Działamy w branży, w której dane są kluczowe. Aby osiągać lepsze wyniki i lepiej poznać swoich klientów, nasi sprzedawcy muszą mieć do dyspozycji jedno unikalne narzędzie, które pozwoli im na łatwą analizę danych. Dzięki odnowionej wersji PrestaShop Metrics, zyskują czas i wydajność oraz większą kontrolę nad swoimi wynikami" – mówi Alexandre Eruimy.
*dane dotyczą Francji, Hiszpanii, Włoch i Polski
Wydawca
Adres prawny
NIP