Czego szukają w sklepach internetowych Polacy? Czy przedsiębiorca musi rozpatrzyć reklamację złożoną w mediach społecznościowych? Jak projektować responsywne newslettery? - szczegóły w poniższym przeglądzie.
Google Shopping wkracza do Polski – pierwsze testy już rozpoczęte.
Firma badawcza Gemius sprawdziła jakich produktów szukają w sklepach internetowych Polki i Polacy.
Nowi gracze, nowe usługi
ING Bank Śląski uruchomił platformę handlowo-aukcyjną dla firm o nazwie Aleo.
Piotr i Paweł wdrożył mobilną wersję e-sklepu.
Poczta Polska wprowadziła do oferty rozwiązanie dopasowane dla e-biznesu - przedpłacone pakiety paczkowe.
Prawo, przepisy
Czy przedsiębiorca musi uwzględnić reklamację złożoną za pomocą serwisów społecznościowych? Jak powinien prawidłowo reagować na takie zgłoszenia i jak radzić sobie z fałszywymi reklamacjami? Poradnik na ten temat można znaleźć na łamach ekomercyjnie.pl.
Jakie wpisy związane z handlem internetowym pojawiły się w rejestrze klauzul niedozwolonych we wrześniu br. można sprawdzić na ekomercyjnie.pl.
Marketing, promocja, reklama
Ciągle niewiele sklepów korzysta z alternatywnych możliwości zarobkowania jakie daje własny sklep. Na czym więc można się skoncentrować, żeby wygenerować dodatkowe złotówki? 5 sposobów na dodatkowe przychody w e-sklepie przedstawia Bartosz Majewski.
Jak projektować newslettery w technice responsive web design? Poradnik i case study stworzył zespół Sendingo.
Wskazówki jak sobie radzić z pozycją not provided w statystykach Google Analytics można znaleźć na blogu Bluerank, gdzie warto przeczytać także przewodnik po testach A/B oraz 5 błędów przekładających się na spadek konwersji w sklepie internetowym.
1 października podczas Analytics Summit 2013 ogłoszono wprowadzenie aż 12 zmian w Google Analytics - ich lista na blogu Conversion.
Wydarzenia
Już 20 listopada Kongres Online Marketingu pod patronatem fp20.org - poniżej kilka wartych przejrzenia prezentacji:
Wydawca
Adres prawny
NIP