Przegląd branży: 17-23 stycznia

NEWS TYGODNIA

E-mail marketing trzeba będzie zdefiniować na nowo. 21 stycznia powinien zapaść w pamięć znacznej grupie polskich internautów. Właśnie nastały czasy, gdy spora część spamu wpadającego do naszych skrzynek mailowych przestanie nim być. Jeżeli dotychczas wydawało nam się, że nasza poczta to w dużej mierze stos niechcianych maili, to najprowdopodniej nie mieliśmy racji. Dopiero teraz przekonany się co to prawdzimy SPAM, w dodatku jak najabrdziej legalny. Komentarz do nowych regulacji prawnych w serwisie spidersweb.pl

PRZEGLĄD INFORMACJI

  • Zdecydowanie to nie był dobry tydzień dla księgarni Matras. Prezes UOKIK nałożyła na firmę karę finansową w niebagatelnej wysokości 452 tyś. zł. Przewinienie: Odmawianie konsumentom prawa do zwrotu kosztów wysyłki towaru, gdy rezygnują z zakupu dokonanego w sklepie internetowym. Więcej informacji pod tym linkiem.

  • Co nas czeka w e-commerce w 2013 roku? Co będzie hitem w trendach sprzedażowych 2013, a co sprzedawać na pewno nie będzie? Wywiad z Tomaszem Karwatką w Bankier.tv: link do wywiadu

  • Dzięki liberalizacji rynku pocztowego inPost łapie nowy "wiatr w żagle". Z cyklu znalezione na Allegro: znaczek pocztowy firmowany przez inPost, z przeznaczeniem na listy polecone do 50g. Więcej pod tym linkiem.

  • Rynek mobilny rośnie w siłę. David Marcus z PayPal chwali sę wynikami transakcji zrealizowanych 2012r. Okazuje się, że w w mionionym roku przekroczono o 40% przewidywaną wartość transakcji za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Co daje transakcje o wartości 14 mld USD na całym świecie: link do wpisu na ekomercyjnie.pl

  • Szeroko komentowana infografika stworzona z wypowiedzi zebranych przez Get More Social. Kolejna odsłona "Quo Vadis E-commerce 2013". Komentarz do wypowedzi m.in. w serwisie MamStartup.pl.

  • PayLane rusza na podbój niemieckiego rynku. Głównym punktem oferty PayLane dla sąsiadów zza Odry jest przyjmowane płatności w 160 walutach z całego świata, co ma znacznie pomóc w zdobywaniu zagranicznych rynków przez niemieckie e-biznesy. Informacja prasowa dostępna pod tym linkiem.

  • Wartość sprzedaży polskiego rynku e-sklepów spożywczych wyceniana jest na około 200 mln zł rocznie, ale prognozy pokazują, że w ciągu czterech najbliższych lat może wzrosnąć nawet do 2 mld zł. Tesco sukcesywnie rozwija swój kanał e-zakupów od pół roku i zaczyna stawiać na użytkowników smartfonów. Więcej na ten temat w serwisie gazeta.pl

  • E-content cieszył się nie lada powodzeniem w 2012r. Wszystko wskazuje na to, że fanów e-booków i audiobooków będzie przybywać. Podsumowanie roku 2012 i prognozy na najbliższe miesiące ujawniło Virtualo. Więcej informacji na ten temat pod tym linkiem.

  • W grudniu na platformie Allegro w ciągu godziny zawierano średnio ponad 17 tys. transakcji. Obrót wyniósł ponad 1,1 mld zł. Statystyki i kilka faktów na temat świątecznych zakupów 2012 - komunikat prasowy na media.allegro.pl

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP