Przegląd branży: 20 sierpnia - 2 września

Czy Merlin.pl zmarnował swoją szansę? Czy merchandising w sklepie internetowym ma sens? Jak się kręci wideo marketing w polskim e-commerce? Jak przygotować skuteczny newsletterowy pop-up? Jak wygląda e-commerce w Brazylii? - podpowiadamy, gdzie można znaleźć odpowiedzi na te pytania.

  • Czy Merlin.pl zmarnował swoją szansę, a Czerwona Torebka, która go przejęła może odmienić rzeczywistość polskiego e-commerce? - odpowiedzi próbują znaleźć autorzy HandelInternetowy.pl.

  • “Merchandiserzy na stałe wpisali się w krajobraz detalicznych sklepów samoobsługowych, gdzie dbają o jakość ekspozycji produktów swoich marek. Dlaczego zatem efektów ich pracy nie widzimy w miejscach, wymagających od klientów największej samodzielności – sklepach internetowych” - czy merchandising w sklepie internetowym ma sens zastanawia się Jacek Samsel z Symetrii.

  • 23 tys. sklepów internetowych, ponad 90 mln Internautów - jak wygląda rynek e-handlu w Brazylii przybliża Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com.

Marketing, promocja, reklama

Prawo, przepisy

Wydarzenia

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP