Czy Merlin.pl zmarnował swoją szansę? Czy merchandising w sklepie internetowym ma sens? Jak się kręci wideo marketing w polskim e-commerce? Jak przygotować skuteczny newsletterowy pop-up? Jak wygląda e-commerce w Brazylii? - podpowiadamy, gdzie można znaleźć odpowiedzi na te pytania.
Czy Merlin.pl zmarnował swoją szansę, a Czerwona Torebka, która go przejęła może odmienić rzeczywistość polskiego e-commerce? - odpowiedzi próbują znaleźć autorzy HandelInternetowy.pl.
“Merchandiserzy na stałe wpisali się w krajobraz detalicznych sklepów samoobsługowych, gdzie dbają o jakość ekspozycji produktów swoich marek. Dlaczego zatem efektów ich pracy nie widzimy w miejscach, wymagających od klientów największej samodzielności – sklepach internetowych” - czy merchandising w sklepie internetowym ma sens zastanawia się Jacek Samsel z Symetrii.
23 tys. sklepów internetowych, ponad 90 mln Internautów - jak wygląda rynek e-handlu w Brazylii przybliża Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com.
Marketing, promocja, reklama
Ciekawe case study przedstawiające wpływ wprowadzenia mobilnej wersji sklepu internetowego można przeczytać na blogu Tomasza Serafina.
Według badania Global Tablet Research przeprowadzonego przez Mobext i InMobi 69 proc. właścicieli tabletów deklaruje, że robi przez nie zakupy, a 22 proc. przyznaje, że odkąd ma tablety, mniej kupuje w tradycyjnym sklepie niż w internecie - jak Polacy porównują ceny i dokonują zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych przeanalizowała porównywarka cen Ceneo.
Spot obejrzany 125 tys. razy, udostępniony 661 razy, prawie 500 transakcji na łączną kwotę 103 000 zł - case study akcji “Hipsterska broda” przedstawił ANSWEAR.com.
Przegląd 21 przykładów wykorzystania wideo w promocji polskich sklepów internetowych można znaleźć w artykule “Się kręci - video marketing w polskim e-commerce”.
Wskazówki jak przygotować newsletterowy pop-up i jaka jest ich skuteczność w sklepach internetowych wraz z galerią przykładów oraz kompletny przewodnik po segmentacji w email marketingu wraz z przykładami newsletterów można znaleźć na NowymMarketingu.
Na blogu Mariusza Gąsiewskiego można znaleźć rady dotyczące optymalizacji wartości oferty w praktyce, przykłady wykorzystania elementów pilności i nagłości, pokazujących użytkownikowi, że oferta jest aktualna tylko przez określony, niedługi czas oraz zachęt i promocji w praktyce i ich wpływ na model konwersyjny.
Prawo, przepisy
Wydarzenia
Wydawca
Adres prawny
NIP