Przegląd branży: 28 lutego - 6 marca

News Tygodnia

Trwają Targi CeBit. Polska w tym roku jest ich partnerem - w tym roku uczestniczy w nich 300 polskich firm.
Opis polskiej oferty dostępny na stronie media2.pl Oficjalna strona targów CeBit: cebit.de

  • W sobotę w Poznaniu odbył się pierwszy w tym roku ShopCamp - Męskie hobby. Zgromadził blisko 300 osób. Nowością był Panel dyskusyjny Growth Hacking. Album zdjęć z ShopCamp "Męskie hobby"

  • Platforma iStore wprowadza nowy model rozliczeń. Odchodzi od modelu prowizyjnego na rzecz 2 abonamentów. Jak mówi Joanna Kozińska Dyrektor Zarządzająca iStore.pl:

Zmiana modelu rozliczeń wypływa z aktualnych potrzeb rynku. Staramy się dostosowywać naszą ofertę do bieżących oczekiwań klientów. Jednocześnie podążamy za najnowszymi trendami w e-commerce: sięgamy po nowoczesne technologie wspierające sprzedaż – mobile i geolokalizację, stawiamy na funkcjonalności automatyzujące obsługę procesów w e-sklepie. Oferujemy też atrakcyjne stawki na usługi płatności i przesyłki

Więcej na: ekomercyjnie.pl

  • Ceneo.pl opublikował wyniki rankingu Zaufane Opinie 2012 -ranking najlepiej ocenianych i najbezpieczniejszych sklepów internetowych. Sklepy te, w ramach programu „Zaufane Opinie” uzyskały najlepsze oceny od kupujących. Lista zwycięzców i raport „Bezpieczeństwo i Zaufanie – filary polskiego e-commerce” dostępne są na stronie Ceneo.pl

  • Wywiad z wiceprezesem spółki Unity "Kto zakładał sklepy w sieci 15 lat temu" - podsumowanie ogromnych zmian jakie dokonały się przez ten czas w polskim e-commerce. Jak mówi Piotr Wrzalik:

Jeden z klientów naszej grupy, EURO-net, uruchomił swój sklep (euro.com.pl) jako pierwszy spośród tradycyjnych sieci handlowych, w 2004 roku. Ich główny konkurent, Media Saturn, debiutował w sieci dopiero w zeszłym roku. Dystans, który mają do odrobienia, jest w tym momencie już dość znaczący.

Wywiad dostępny jest na bankier.tv

  • Wzrost przychodów o 30% i spadek akcji Groupona o 20% w odpowiedzi na wyniki finansowe firmy. Groupon w czwartym kwartale 2012 zanotował wzrost przychodów do poziomu 638 mln dolarów (30% wzrost w porównaniu do Q4 2011), ale firma miała w tym czasie stratę 12,9 mln dolarów (rok wcześniej strata wyniosła 15 mln USD). Jak podaje ekomercyjnie.pl te wyniki nie uwzględniają jeszcze wszystkich zwrotów środków za kupony do ich nabywców czy firm, z którymi Groupon współpracuje.

  • Z okazji Dnia Kobiet - analiza działalności kobiet w e-commerce. Jak się okazuje, już 40% sklepów internetowych prowadzonych jest przez kobiety.
    Więcej na ecommerce.edu.pl

  • Przegląd 10 najbardziej inspirujących prezentacji dla branży internetowej opublikował mambiznes.pl

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP