NEWS TYGODNIA
Nie da się ukryć, Allegro zdominowało ubiegły tydzień. Na zapowiadany na 13.go lutego start nowej odsłony serwisu czekaliśmy wszyscy. Pojawił się ogrom recencenzji, przeważnie pozytywnych, ale zdarzyło się i kilka negatywnych głosów. Polecamy artykuł, który ukazał się wczoraj na fp20.org
Nowy wygląd Allegro.pl Źródło: allegro.pl
PRZEGLĄD POZOSTAŁYCH INFORMACJI
Obok metamorfozy Allegro i abdykacji Benedykta XVI, to chyba trzeci najważniejszy news tego tygodnia. 11 lutego swój debiut na polskim rynku zaliczyło Spotify. To jedna z największych platform muzycznych na świecie. W Spotify dziennie pojawia się około 20 tys. nowych piosenek a liczba użytkowników w 17 krajach na świecie wynosi ponad 20 mln. Antyweb wziął Spotify pod lupę - polecamy!
10 błędów, których lepiej nie uczyć się na własnej stronie. Z Wujkiem Google nie ma żartów! Pozycja obowiązkowa od WP, koniecznie przeczytajcie i nie powtarzajcie!
InPost przygotował raport "Polskie i zagraniczne trendy w sektorze e-commerce". Okazuje się, że klienci chcą kontaktować się bezpośrednio z markami za pośrednictwem serwisów społecznościowych (Twitter sprawdza się w obsłudze klienta oraz komunikacji z otoczeniem. Google+ rośnie w siłę i skupia wokół swoich stron specjalistów a Facebook ze względu na liczbę aplikacji i gier kojarzy się użytkownikom z rozrywką - co z kolei można wykorzystać w przekazie produktu). Pełny raport dostępny jest na blogu InPost
O polskim rynku e-commerce i zmianach, jakie niosą ze sobą płatności mobilne z Damianem Perillatem (dyrektorem PayPal na Europę Środkową i Wschodnią) rozmawiał Antyweb
Polscy sprzedawcy powinni naprawdę poświęcić swoją uwagę optymalizacjom pod kątem mobile. Po pierwsze mierzyć taki ruch, co najwyraźniej nie zawsze ma miejsce, po drugie zastanowić się jak to wpływa na doświadczenia w trakcie kupowania. Jak wygląda interfejs użytkownika, konwersja czy sposób płatności.
Audioteka.pl rośnie w siłę. Zaliczyła skok o 150% użytkowników. Marcin Beme (prezes Audioteki) już zaciera ręce na rynek szedzki i finlandzki, a dalej Węgry, Turcję, Brazylię. Artykuł Forebsa
Jeszcze raz InPost. Tym razem wyzwanie zostało rzucone Poczcie Polskiej. Gwarantowana przez InPost dostawa wszystkich przesyłek na terenie kraju w ciągu jednej doby i zwrot 50% kosztów w przypadku niedotrzymania terminu wiąże się ze wzrostem cen przesyłek. Artykuł Wyborcza.biz
Na zakończenie polecamy najnowszy odcinek "Biznes w sieci". Tym razem Grzegorz Mogilewski opowiada o landing page a jego gościem jest Marcin Kordowski z K2 Search. Odcinek dostępny
Wydawca
Adres prawny
NIP