Sky-Shop założyliśmy 13 lat temu, czyli w odległym 2009 roku. Cała branża e-commerce przeszła od tego czasu długą drogę, a nasze oprogramowanie wraz z nią.
Przez te wszystkie lata każdego dnia pracowaliśmy nad tym, aby rozwijać naszą platformę w zgodzie z potrzebami rynku i najnowszymi trendami. Stworzyliśmy rozwiązanie, które ułatwia rozpoczęcie sprzedaży internetowej i czyni ją przystępną także dla osób, które nie znają się na nowych technologiach czy programowaniu.
Charakter naszej działalności świetnie oddaje nowa identyfikacja wizualna, którą zaprezentowaliśmy 9 czerwca. Ma ona podkreślać, że tworzymy prosty, przejrzysty i przyjazny e-commerce. W jaki sposób to wyrażamy? Poznaj i zobacz najważniejsze założenia rebrandingu.
Sky-Shop kojarzy Ci się z niebieskim i czerwonym? Możesz zacząć zmieniać przyzwyczajenia. Od teraz jesteśmy żółci i fioletowi. Zmieniło się nasze logo, a także wygląd strony internetowej.
Sky-Shop nigdy nie będzie zamkniętym projektem. Codziennie dodajemy nowe funkcje i aktualizacje do platformy. Zmiana jest więc dla nas czymś naturalnym – i tak było właśnie z rebrandingiem. Odmieniamy oblicze naszej marki, aby było ono spójne z wartościami, które nam przyświecają. Od teraz na zewnątrz jest prosto, przejrzyście i przyjaźnie – dokładnie tak samo jak w naszej platformie “od środka” – mówi Maciej Cebertowicz, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Sky-Shop
Rebranding Sky-Shop to przede wszystkim:
W porównaniu do starego nowe logo zostało znacznie uproszczone. Postawiliśmy na skojarzenia z koszykiem zakupowym, w którym ukryliśmy dewiz, będący częścią naszego logo. Jego kształt ma kojarzyć się z uśmiechem – zakupy w Internecie to w końcu przyjemność :)
Rebranding nie ominął naszej strony. Zmieniliśmy nie tylko logo i kolorystykę, ale także cały projekt. Strona stała się znacznie bardziej przejrzysta i wierzymy, że korzystanie z niej będzie bardziej intuicyjne i zwyczajnie przyjemniejsze.
Rebranding obejmuje oczywiście wszystkie elementy związane z naszą marką. Stworzyliśmy zupełnie nowe gadżety marketingowe, które już bardzo polubił nasz zespół, a także klienci i partnerzy. ** \n **
Rebranding w pewnym momencie funkcjonowania Sky-Shop stał się koniecznością. Stara identyfikacja przestała być spójna z naszą wizją i kierunkiem rozwoju. Postrzegamy go jako naturalną zmianę, która ma podkreślić wartości, które towarzyszyły i będą nam towarzyszyć podczas tworzenia platformy.
Rebranding zrealizowaliśmy samodzielnie. Za koncepcję i wykonanie odpowiadają wyłącznie członkowie zespołu Sky-Shop, a przede wszystkim nasza UI Designer - Barbara Kalinka.
Zanim rozpoczęliśmy prace graficzne opracowaliśmy zasadę 3P, która oznacza:
To te czynniki rządzą naszą platformą, sklepami naszych klientów i współczesnym światem e-commerce w ogóle. Od teraz są one widoczne również na naszej stronie i we wszystkich materiałach.
Dowiedz się więcej o rebrandingu Sky-Shop!
Wydawca
Adres prawny
NIP