Responsive E-mail Design – 10 wskazówek od Splio [Infografika]

Splio przedstawia infografikę, która podpowiada jak tworzyć wiadomości e-mail dopasowane do wyświetlacza, dzięki Responsive E-mail Design.

Dlaczego warto stosować Responsive E-mail Design?

Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą urządzeniach mobilnych. Aktualne dane pokazują, że ponad 20% odbiorców odczytuje wiadomości e-mail na telefonie, jeszcze zanim otworzy je na komputerze. Dla tak licznej grupy warto tworzyć wiadomości, które automatycznie dopasują zawartość i organizację informacji do wielkości urządzenia, na którym są wyświetlane.

Jak Responsive E-mail Design wpływa na skuteczność kampanii?

Odbiorcy wiadomości e-mail bardzo szybko skanują treść wzrokiem. Stosując Responsive E-mail Design, tworzymy newslettery o zrozumiałym przekazie i przejrzystej strukturze. Ułatwiamy w ten sposób naszym odbiorcom dostęp do treści lub produktów, nie zmuszając ich jednocześnie do powiększania poszczególnych bloków produktowych.

Dobra rada dla początkujących?

Przed rozpoczęciem przygody z Responsive E-mail Design warto sprawdzić w statystykach prowadzonych kampanii, ile procent naszych odbiorców korzysta z urządzeń mobilnych. Jeśli chcemy zabezpieczyć się przed ewentualnymi pomyłkami, po zakończeniu pracy, przetestujmy gotowy HTML na różnych nośnikach. Ponadto, po zakończonej wysyłce, analizujmy reakcje naszych odbiorców – pozwoli nam to na ciągłe ulepszanie naszych newsletterów oraz zwiększanie skuteczności kampanii e-mail marketingowych.

źródło: informacja prasowa

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP