Samoobsługowy system do optymalizacji plików produktowych od Feedink.com

Spółka Feedink.com pod koniec sierpnia 2016 roku wdrożyła nowy, samoobsługowy system dla swoich klientów. Technologiczne rozwiązanie (SaaS) pozwoli na tworzenie i zarządzanie wysokiej jakości plikami produktowymi.

Celem wdrożenia nowego systemu jest zautomatyzowanie wszystkich procesów związanych z plikami produktowymi w e-commerce oraz optymalizacja i automatyzacja plików produktowych. Dzięki temu sklepy internetowe będą mogły zarządzać feedami produktowymi, pomijając dział IT, a co za tym idzie zaoszczędzą czas i będą działać efektywniej niż do tej pory. E-commerce wykorzystuje pliki produktowe w kanałach marketingowych, takich jak np.: systemy afiliacyjne, remarketing, Facebook, Google, marketplace’y czy porównywarki cenowe. Bez plików produktowych nie ma możliwości inwestowania w kanały marketingowe.

Samoobsługowy system Feedik.com pozwoli na łatwe przygotowanie plików pod każdy z nich zarówno mniejszym, jaki i większym e-sklepom.

W systemie można stworzyć trzy rodzaje kont. Opcja freemium daje możliwość uploadu 500 produktów i zrobienie jednego formatu pliku produktowego. Pakiet business umożliwia uploadowowanie do 2000 produktów oraz stworzenie do 20 formatów feeda oraz crawling. Natomiast opcja custom jest tworzona pod indywidualne potrzeby.

Jak wygląda proces tworzenia pliku w nowym systemie Feedik.com? Najpierw plik produktowy jest uploadowany do systemu. Następnie wykonywane jest zazwyczaj automatyczne mapowanie, czyli informowanie systemu, jak ma interpretować plik. Po tym klient wybiera rodzaj exportu (format pliku produktowego), a następnie wprowadza modyfikacje. Po całym procesie kopiuje adres stworzonego feeda (exportu) i przesyła do partnera/wydawcy.

Jaki możliwości daje klientom system Feedink.com? Przede wszystkim crawling produktów bezpośrednio ze strony sklepu, tłumaczenie formatu pliku, aktualizację i monitoring jakości danych, zarządzenie plikiem poprzez filtrowanie i grupowanie produktów, dodawanie zewnętrznych kodów monitorujących, zarządzenie zintegrowanymi partnerami, dopasowanie do setek specyfikacji, integracja z Google Analytics czy optymalizacja obrazów.

Wdrożyliśmy nowy system, by zmienić oblicze tworzenia i zarządzania plikami produktowymi w polskim e-commerce. Chcemy ułatwi działania sprzedażowo-marketingowe, zautomatyzować czasochłonne tworzenie i modyfikowanie plików produktowych pod każdego wydawcę. Oddajemy w ręce klientów dopracowane narzędzie, które sprawi, że ich praca będzie efektywniejsza i przyjemniejsza – komentuje Piotr Zabuła, współzałożyciel i CEO Feedink.com.

Środki na uruchomienie samoobsługowego systemu dla klientów zostały pozyskane dzięki dofinansowaniu od funduszy: Xevin i Cube Group. W portfolio Feedink.com znajdują się taki marki jak m.in.: Tchibo, Avon, Orange, BRW, Decathlon, W.Kruk czy Tesco.

image

Komentarze