Segmentacja użytkowników + machine learning = wygrana w Google Ads! Na przykładzie Showroom.pl

Prelekcja Filipa Biszczaka - Google Ads Team Managera

Segmentacja i machine learning to słowa wytrychy, które zalały branżowe podsumowania ubiegłego roku i prognozy na najbliższe miesiące. Oddzielnie - przyznam, sprawdzają się co najmniej dobrze. Ale co się stanie, gdy wykorzystamy potencjał tkwiący w synergii obu tych rozwiązań? Odpowiedź jest prosta: jeszcze większy wzrost sprzedaży!

Na przykładzie działań prowadzonych dla Showroom opowiem o tym, w jaki sposób dzięki analizie biznesu i konwersji wyodrębnić odpowiednie segmenty użytkowników, a następnie - jak możemy wszystkie podejmowane działania dopasować do wybranej grupy odbiorców - bazując na automatycznych możliwościach Google Ads.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP