„ŚNIADANIE W CHMURZE” - bezpłatne warsztaty: wyższa sprzedaż w sklepie internetowym dzięki nowoczesnym narzędziom komunikacyjnym

Warsztaty będą poświęcone wykorzystaniu nowych technologii w e-handlu. Wiodącymi tematami będą zwiększanie konwersji na stronie sklepu, budowanie lojalności klientów oraz optymalizacja obsługi klientów.

50% powstających w Polsce e-sklepów upada w ciągu 2 lat. Głównym problemem jest stałe utrzymywanie wysokiej jakości obsługi bardzo wymagających internetowych klientów. Przykładowe wymaganie – 83% klientów potrzebuje wsparcia konsultanta przy zakupach i oczekuje, że otrzyma pomoc natychmiast. Brak dobrej obsługi owocuje niską konwersją i brakiem lojalności klientów.

Nowe rozwiązania komunikacyjne dla e-sklepów, takie jak real omnichannel, systemy zarządzania zgłoszeniami, czy kolejkowanie kontaktów będą prezentowane podczas czerwcowych warsztatów. Konkretne narzędzia będą omawiane w kontekście case study polskich e-sklepów z różnych branż, które zdecydowały się na wprowadzenie nowych technologii dla podniesienia sprzedaży i ułatwienia obsługi.

Klienci oczekują obsługi natychmiastowej i kompetentnej i tylko wówczas są gotowi zrealizować zakupy, wrócić do sklepu, a może nawet wystawić pozytywną opinię, która będzie podstawą dla innych kupujących – mówi Tomasz Paprocki (Focus Telecom), jeden z prelegentów wydarzenia – bez wykorzystania nowoczesnych rozwiązań, które na przykład gromadzą w czasie rzeczywistym dane ze wszystkich kanałów komunikacji, automatyzują rutynowe czynności czy monitorują obsługę zgłoszeń – nie jest to możliwe. Natomiast dzięki takim narzędziom budują swoją pozycję globalni giganci e-commerce.

Warsztaty odbędą się 15 czerwca, w ramach cyklu „Śniadań w chmurze” – porannych spotkań biznesowych poświęconych wykorzystaniu nowych technologii do obsługi klientów i sprzedaży. Miejscem warsztatów jest Millenium Plaza w Warszawie. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja (liczba miejsc jest ograniczona).

Więcej informacji: http://focustelecom.pl/sniadanie-w-chmurze-e-handel-obsluga-klienta/

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP