Spinacz.pl - nowe narzędzie, które usprawni obsługę posprzedażową w e-sklepie.

Wraz z rozwojem rynku e-commerce, a co za tym idzie wzrostem liczby transakcji internetowych, coraz częściej możemy spotkać się z problemem utrzymania wysokiej jakości obsługi i sprawnej realizacji zamówień. Firma Swistak.pl sp. z o.o., właściciel portalu Furgonetka.pl, lidera wśród serwisów oferujących usługi kurierskie, dostrzegła ten problem i stworzyła narzędzie, które ma na celu optymalizację wszystkich elementów składających się na proces obsługi zamówienia.

Spinacz.pl to internetowe narzędzie typu SaaS skierowane głównie do sklepów sprzedających w sieci, które potrzebują rozwiązań umożliwiających zwiększenie skali biznesu, ale także tych, które planują dopiero sprzedawać online. Główne korzyści wynikające z integracji sklepu internetowego z serwisem Spinacz.pl to oszczędność czasu, zmniejszenie kosztów oraz zwiększenie jakości obsługi klienta.

Spinacz.pl oparty jest na modułach, z których każdy spełnia inną rolę i zawiera odmienny zestaw funkcji. W pierwszej kolejności udostępniony został moduł transportowy, który przede wszystkim skraca czas potrzebny na spedycję zamówienia. Zawiera on integrację z wszystkimi popularnymi przewoźnikami oraz możliwość m.in. automatycznego przygotowania i drukowania dokumentów przewozowych, nadania czy anulowania przesyłki i obsługi zwrotów. W przygotowaniu jest także moduł do obsługi zamówień, które będą automatycznie importowane do serwisu po integracji z platformą sprzedażową. Dostępny już teraz jest również zestaw funkcji analitycznych, które znacznie ułatwią kontrolowanie poszczególnych procesów posprzedażowych i pozwolą szybko reagować na pojawiające się problemy?

Spinacz.pl będzie miał swoją oficjalną premierę podczas Ecommerce Day w Warszawie. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak optymalizacja procesów posprzedażowych może ułatwić rozwój e-sklepu oraz poznają plany na rozbudowę serwisu. Platforma po premierze dostępna będzie w ramach testów beta, które trwać będą aż do końca lipca. W tym czasie użytkownicy będą mogli korzystać ze wszystkich jego funkcji, również tych, które będą się pojawiać w kolejnych wersjach serwisu.

Źródło: informacja prasowa

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP