W maju tego roku sklep internetowy ANSWEAR.com przeprowadził wiralową akcję promocyjną pod hasłem „Hipsterska broda”. Opublikowany na kanale YouTube film promocyjny stylizowany był na telewizyjny reportaż i dotyczył niecodziennego produktu: hipsterskiej brody rzekomo dostępnej w sklepie.
Wiral szybko rozprzestrzenił się w sieci, budząc zainteresowanie zarówno internautów, jak i branży reklamowej. Do końca lipca został obejrzany 125 000 razy, udostępniony 661 razy, a publikacje dotyczące akcji zebrały łącznie ponad 400 komentarzy. Strona dedykowana akcji została odwiedzona ponad 200 000 razy, przynosząc prawie 500 transakcji dokonanych przez użytkowników na łączną kwotę 103 000 zł.
W sierpniu „Hipsterska broda” została nominowana do nagrody Ekomersy 2013 w kategorii „Najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu”. Szczegółowe podsumowanie akcji dostępne jest w postaci infografiki.
ANSWEAR.com to polski sklep internetowy, który w swojej ofercie posiada ubrania, obuwie oraz dodatki ponad 200 najmodniejszych światowych marek (m.in. Diesel, Mango, Desigual, Guess Jeans, Hilfiger Denim, Simple CP). Wszystkie produkty wysyłane są do klientów za darmo w ciągu zaledwie 24 h.
źródło: informacja prasowa
Wydawca
Adres prawny
NIP