System ERP dla e-commerce

W pewnym momencie rozwoju biznesu e-commerce nadchodzi potrzeba na wsparcie zadań realizowanych przez zasoby ludzkie.

W pewnym momencie rozwoju biznesu e-commerce nadchodzi potrzeba na wsparcie zadań realizowanych przez zasoby ludzkie. Większość firm zaczyna wtedy rozglądać się za odpowiednimi narzędziami automatyzującymi procesy biznesowe. Co, gdyby była możliwość zaopatrzyć swoją w jedno oprogramowanie łączące wszystkie najważniejsze dziedziny życia firmy? Co, gdyby to rozwiązanie było stworzone specjalnie dla przedsiębiorstw zajmujących się handlem internetowym?

Eksperci Deloitte szacują, że globalny rynek automatyzacji procesów biznesowych i firm z nimi powiązanych będzie rósł w tempie 20% rocznie, aż osiągnie 5 miliardów dolarów w 2024 roku. Dlaczego? Ponieważ jest to technologia pozwalająca na obniżenie kosztów, poprawę wydajności realizowanych procesów i skrócenie ich czasu, co przekłada się na wzrost satysfakcji konsumentów. Dzięki systemom klasy ERP (z ang. Enterprise Resources Planning - oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem), możemy zrzucić powtarzalne zadania z pracowników na system.

Podczas gdy rynek e-commerce stale rośnie, liczba zamówień w sklepach internetowych generuje nie tylko większe obroty dla firmy, ale również problemy związane z ich obsługą i realizacją. Każda sprzedaż niesie za sobą kolejne zadania do wykonania, w celu jej dopięcia. Następnie istnieje ryzyko zwrotu, reklamacji lub innych interakcji z klientem. Konsumenci w dzisiejszych czasach są bardzo wymagający i by wracali do nas, należy się o nich odpowiednio zatroszczyć.

Nie ma potrzeby, by w sklepie internetowym faktury były wystawiane z osobnego oprogramowania do księgowości, skoro może się to zadziać w tym samym, do wprowadzania zamówień. Po co inwestować w program do magazynu, skoro i tak stany będzie trzeba aktualizować w każdej z platform sprzedażowych.

Bazując na doświadczeniu całego zespołu specjalistów, IDEA commerce stworzyła rozwiązanie automatyzujące wszystkie działania w przedsiębiorstwie zajmującym się e-handlem. Zebrali historie setek klientów i analizując różne procesy, zaprojektowali narzędzie, które dzięki ich skupieniu w jednym miejscu, pomaga zaoszczędzić czas i zasoby. Nazwali je IDEAerp.

Produkt ten, jako że stworzony został dla konkretnej branży, pozwala na integrację wszelkich usług współpracujących (jak kurierzy, bramki płatności, banki, etc). Jego podstawową zaletą jest zbieranie zamówień ze wszystkich najpopularniejszych marketplace’ów oraz własnych sklepów opartych o popularne platformy (jak Magento, PrestaShop, WooCommerce, etc.). Informacje te przetwarzane są w czasie rzeczywistym a system automatycznie generuje do nich dokumenty finansowe. W tym samym czasie, klient informowany jest o każdym etapie procesowania zamówienia. To rozbudowane narzędzie pozwala też na zaawansowaną obsługę zwrotów i reklamacji. Od generowania formularza, po wbudowany panel dla pracowników przyjmujących zgłoszenia. Zarządzanie magazynem staje się prostsze, kiedy każdy inny dział ma dostęp do informacji o stanach. Ponadto, możemy usprawnić poruszanie się po nim, dzięki generowaniu najszybszej ścieżki dla magazyniera. Oprogramowanie pozwala też na prowadzenie dokumentacji kadrowej, dokumentacji floty samochodów, raportowanie, windykację, a nawet komunikację z innymi pracownikami. Dzięki aplikacji mobilnej dostępne jest dla każdego pracownika, bez ograniczeń, z dowolnego miejsca na świecie.

Prócz wyżej wymienionych funkcji, IDEAerp posiada jeszcze całą listę dodatkowych modułów, jednak poza automatyzacją skupia się również na usprawnianiu pracy. Dzięki zastosowaniu kodów QR, czy integracji z drukarkami do etykiet oraz czytników kodów kreskowych, czas wszystkich najważniejszych procesów w firmie zostaje skrócony do minimum. W ramach pomocy, program proponuje podpowiedzi dotyczące każdego działu.

Niewielkie koszty wdrożenia i utrzymania sprawiają, że nawet małe firmy mogą pozwolić sobie na korzystanie z tak profesjonalnego oprogramowania, a przy rozwoju przedsiębiorstwa nie muszą się obawiać limitu pracowników czy generowanych dokumentów. Ponadto, możliwa jest dowolna kombinacja i konfiguracja systemu ERP a w przypadku większych potrzeb, nie ma problemu, by IDEA commerce stworzyła dla klienta dodatkowe funkcjonalności. W ramach wdrożenia, firma oferuje również całodniowe szkolenie, zdalną asystę powdrożeniową oraz dedykowanego opiekuna.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP