Ach, powoli wkraczamy na ostatnią prostą!
Przed nami ostra promocja zorientowana na zaproszenie potencjalnych Zwiedzających do rejestracji - przy wydarzeniach z bezpłatnym dostępem to jest problematyczne - sporo osób wstrzymuje się z zarejestrowaniem do ostatniej chwili ("przecież i tak jest za free", "przecież nie ma limitu osób")....a to nie jest dobre.... organizator musi żyć w ciągłym przekonaniu, że istnieje publiczny popyt na to co robi :>
wracając do promocji
Przed nami intensywna współpraca z Wystawcami by wypełnili swoje profile i przemyśleli ofertę specjalną dla Zwiedzających... temat Ofert jest traktowany dość często po macoszemu ("10% zniżki na nasze usługi") a szkoda bo oferty mogą być sporym magnesem dla tych Zwiedzających, którzy jeszcze nie do końca czują networking i uważają, że "wszystko mogę sobie sprawdzić w internecie" więc po co iść na Targi...
Będziemy też zapewne namiawiać wystawców do zaangażowania własnych kanałów PRowych... liczymy na to, że targi będą zbiorowym wysiłkiem.... jest w końcu kolejny rekord do pobicia i każdemu zależy aby (świadomy) e-commerce rósł w siłę.
Powoli zaczynamy doprecyzowywać kwestie typowo logistyczne...
...no i strefa chilloutu....która dzięki wsparciu EURID będzie w końcu taka o jakiej marzyliśmy! (szerzej o tym później)
Wydawca
Adres prawny
NIP