Targi eHandlu - 38 dni przed

Ach, powoli wkraczamy na ostatnią prostą!

Przed nami ostra promocja zorientowana na zaproszenie potencjalnych Zwiedzających do rejestracji - przy wydarzeniach z bezpłatnym dostępem to jest problematyczne - sporo osób wstrzymuje się z zarejestrowaniem do ostatniej chwili ("przecież i tak jest za free", "przecież nie ma limitu osób")....a to nie jest dobre.... organizator musi żyć w ciągłym przekonaniu, że istnieje publiczny popyt na to co robi :>

wracając do promocji

  • będzie trochę naszych reklam offline
  • tradycyjnie zwiększymy budżet adwordsowy
  • będziemy dalej "utylizować" patronaty

Przed nami intensywna współpraca z Wystawcami by wypełnili swoje profile i przemyśleli ofertę specjalną dla Zwiedzających... temat Ofert jest traktowany dość często po macoszemu ("10% zniżki na nasze usługi") a szkoda bo oferty mogą być sporym magnesem dla tych Zwiedzających, którzy jeszcze nie do końca czują networking i uważają, że "wszystko mogę sobie sprawdzić w internecie" więc po co iść na Targi...

Będziemy też zapewne namiawiać wystawców do zaangażowania własnych kanałów PRowych... liczymy na to, że targi będą zbiorowym wysiłkiem.... jest w końcu kolejny rekord do pobicia i każdemu zależy aby (świadomy) e-commerce rósł w siłę.

Powoli zaczynamy doprecyzowywać kwestie typowo logistyczne...

  • po raz kolejny udaliśmy się na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich aby dokonać ostatecznych - tym razem w pełni ręcznych/analogowych - pomiarów. na szczęście autocadowa siatka płyty hali targowej i nasza jej interpretacja nie kolidują z ręcznymi pomiarami... tym razem postaramy się oznakować konkretne stoiska aby nie było kwestii spornych
  • prąd (tym razem o porządek powinny zadbać studzienki techniczne w Hali #3 w której odbędą się Targi ... musimy pamiętać o kwestiach limitu mocy - ostatnio kilka ekspresów do kawy wysadziło prąd innym Wystawcom :-)
  • dokładny podział prezentacji na bloki (w nadchodzącej edycji pojawią się 2 sceny)... Premiery cieszą się sporym powodzeniem....i być może zdominują scenę #2

...no i strefa chilloutu....która dzięki wsparciu EURID będzie w końcu taka o jakiej marzyliśmy! (szerzej o tym później)

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP