Targi eHandlu w kilku słowach od Wystawców

To czy VI edycja Targów eHandlu była udana pozostaje w ocenie Wystawców. W końcu to ich zadowolenie przekłada się na sukces całego wydarzenia. Jak było tym razem, jakie emocje wywarły na Uczestnikach Targi eHandlu w Poznaniu najlepiej oddają takie komentarze... enjoy!

Jako e-mail eksperci przede wszystkim służyliśmy wiedzą ekspercką. Firmy coraz częściej podejmują świadomą decyzję o wykorzystaniu potencjału e-mail marketingu w swoim biznesie. Dlatego też, nasze stoisko cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.

mówi Maciej Buchowski, emailexperts.pl.

Cieszymy się, że mogliśmy po raz kolejny wziąć udział w targach. Świetne miejsce do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

mówi Alexandra Osmałek, Country Manager Poland, supertresc.pl.

Uczestniczenie w VI Targach eHandlu w Poznaniu pozwoliło nam zainteresować klientów naszą nowa usługą SameDay w e-commerce. Networking z innymi firmami dał nam ciekawe i perspektywiczne kontakty biznesowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni.

mówi Jakub Nowak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, X-press Couriers.

Kolejna VI edycja targów, w których regularnie bierzemy udział od 2 lat, w pełni spełniła nasze oczekiwania. Duża ilość kontaktów biznesowych i rozmów z potencjalnymi Klientami bez wątpienia przełoży się na realne zamówienia oraz wzmocnienie naszej marki na rynku. Fajne miejsce, atmosfera i organizacja.

mówi Rafał Stępniewski, Rzetelnyregulamin.pl.

Już po raz piąty gościliśmy na targach ehandlu, z każdymi kolejnymi wśród zwiedzających jest coraz więcej osób świadomych możliwości jakie niesie ze sobą marketing internetowy, a w tym email marketing co nas bardzo cieszy i motywuje, aby pojawiać się na kolejnych targach.

mówi Anna Łowczowska, PR & Marketing Manager, Freshmail.pl.

Cieszymy się zwłaszcza z dużego zainteresowania tematyką e-merchandisingu i user experience, o których mogliśmy pomówić podczas prelekcji naszego specjalisty w tych dziedzinach. Z zainteresowaniem oczekujemy następnej, jesiennej edycji w Warszawie.

mówi Artur Belka, Strategy Advisor, Bold Brand Agency

Beyond.pl po raz kolejny uczestniczył w Targach eHandlu i gratulujemy organizatorom sukcesu, jakim bez wątpienia była poznańska edycja imprezy. Z radością obserwujemy dynamiczny wzrost polskiego e-commerce'u, tym bardziej że nasza oferta infrastruktury IT dedykowanej e-handlowi cieszy się tak dużym zainteresowaniem środowiska.

mówi Rafał Roszak, Beyond.pl.

VI Targi eHandlu umocniło moje poczucie, że polski e-commerce zmierza w stronę profesjonalizacji - co widać po liczbie osób zainteresowanych prezentacjami z zakresu analityki internetowej, innowacyjnych narzędzi i platform czy social media. Dobrze, że spotkania środkowiska polskiego e-commerce to nie tylko możliwość pozyskania klientów i integracji branży, ale także zastrzyk porządnej wiedzy.

mówi Mateusz Dałek, Conversion.

Targi eHandlu to idealne miejsce dla młodego projektu aby zaistnieć w świadomości środowiska e-commerce. Takim projektem jest portal GdzieObejrze.pl - pierwszy serwis lokalizujący produkty, który skupia zarówno sklepy jak internetowe jak i stacjonarne. Już dziś mogę śmiało powiedzieć, że udział w targach przyniósł nam wymierne korzyści. Nie możemy doczekać się kolejnej edycji targów.

mówi Mateusz Makulec, GdzieObejrze.pl.

Wielokrotnie odwiedziałem targi eHandlu, jednak tej edycji debiutowałem jako wystawca z produktem do wsparcia sprzedaży i obsługi klienta online. Dzięki fantastycznej frekwencji przy naszym stoisku pozyskaliśmy kilkudziesięciu potencjalnych klientów. Bez wątpienia weźmiemy udział w kolejnej edycji w stolicy!

mówi Wojciech Hadada, Prezes Zarządu, customericare.pl.

Miło spotkać pod jednym dachem ludzi i firmy tworzące branżę e-commerce. Targi eHandlu dla SEMAHEAD - agencji SEM Grupy INTERIA.PL to już stały i ważny punkt w kalendarzu. Gratulacje dla Zespołu FP2.0 za profesjonalizm w przygotowaniu i co najważniejsze za to, że było dużo klientów. Do zobaczenia w w październiku.

mówi Kornel Dulęba, Dyrektor agencji Semahead.

Targi eHandlu to wydarzenie, które na stałe zagościło w kalendarzu Transferuj.pl, a sądząc po liczbie wystawców i zwiedzających znalazło się również w kalendarzach wielu przedstawicieli branży e-commerce. Uczestniczymy w nim od pierwszej edycji i z pewnością będzie nas można również spotkać na kolejnych. Ze względu na specyfikę działalności w strategii Transferuj.pl nawiązywanie bezpośrednich relacji z klientami i partnerami biznesowymi jest bardzo istotne, a targi są do tego idealną okazją.

mówi Michał Paluszczak, kierownik ds. sprzedaży, Transferuj.pl.

Już po raz czwarty uczestniczyłem wraz z reprezentacją best.net na Targach eHandlu organizowanych przez Fundację Polak 2.0. Bez wątpienia jest to przymusowy przystanek dla każdej osoby choćby amatorsko zainteresowanej tematyką e-commerce. Z naszej perspektywy każda edycja TEH to świetna okazja, aby zaprezentować swoją ofertę potencjalnym klientom, spotkać się z obecnymi partnerami, a przede wszystkim przekonać się na własnej skórze, jak rośnie nasz rodzimy e-biznes. Niecierpliwie czekamy na kolejną edycję z nadzieją na równie dobrą miejscówkę :)

mówi Piotr Chwiedziewicz, ePR Manager, best.net.

Wstępna ocena 6. Targów eHandlu jest pozytywna. Stoisko SARE cieszyło się dużym zainteresowaniem. Prezentacja SARE była chyba najpopularniejszą ze wszystkich prelekcji. Jednak z ostateczną oceną imprezy muszę wstrzymać się do czasu, gdy okaże się ile kontaktów nawiązanych na Targach przerodzi się w stałą współpracę.

mówi Jarosław Królikowski, SARE.

VI Targi eHandlu postrzegamy jako jedną z nielicznych okazji do spotkań z branżą e-commerce. Dzisiejszy świat sprzedaży online wymaga najnowocześniejszych narzędzi i zupełnie innego, bardziej nakierowanego na klienta podejścia do sprzedaży. Myślę, że wszyscy wystawcy przyczynili się do pokazania przedsiębiorcom gdzie leży ich szansa na rozwój, co powinni zmienić lub wprowadzić w swoich sklepach, ale również zaprezentowaliśmy szersze spectrum narzędzi jakimi może dysponować współczesny sklep internetowy w Polsce

mówi Daniel Zawiliński, CMO w Platformie SerwerSMS.pl.

Mamy kilka niezapomnianych wrażeń: bardzo przyjazna atmosfera targów i intensywny networking. Nasz wzrok przyciągały sympatyczne hostessy, a wzrok naszych klientów - czeskie piwo. I tak właśnie miało być :)

mówi Tomasz Ryłko, Olzalogistic.

Targi eHandlu Poznan was a great opportunity for PrestaShop to meet the most important actors of the sector of e-commerce as well as e-merchants and project owners. The team of PrestaShop, the Open-source e-commerce software leader in Poland , was glad to take part to this event.

mówi Cindy Deguingand, PrestaShop.

Mamy wrażenie, że z każdą edycją targi eHandlu są coraz większe. Było nam niezmiernie miło móc uczestniczyć w nich po raz kolejny. Cieszy nas, że sektor E-commerce w Polsce tak prężnie się rozwija. Uczestnicy targów wykazali się pełnym profesjonalizmem, a wystawcom nie brakowało kreatywności. Do zobaczenia na następnych targach!

mówi Kamila Mundziel, Country Manager Poland, DiMaBay.

Targi eHandlu, które odbyły się w Poznaniu to doskonałe miejsce do wymiany doświadczeń, poszerzenia wiedzy, a także podzielenia się tą wiedzą z innymi. W tym roku na targach eHandlu mieliśmy możliwość zaprezentowania sieci reklamy wideo Sataku. Dużym zaskoczeniem było dla mnie to, że na targach byliśmy jedynym wystawcą, zajmującym się reklamą wideo. Nasz produkt spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem. Odbyliśmy wiele ciekawych rozmów, z których część z pewnością zaowocuje współpracą.

mówi Barbara Helman, Publisher Development Director, Sataku.

Podczas targów poznaliśmy świetnych ludzi! Cieszymy się również z dużego zainteresowania naszą usługą GlobBox.net Punkty Paczkowe, gdzie możesz nadawać i odbierać przesyłki kiedy chcesz i gdzie chcesz. Do zobaczenia ;)!

mówi Anna Sapeta, globbox.net.

VI Targi eHandlu w Poznaniu były dla AdTaily świetną okazją do zdobycia nowych kontaktów biznesowych.Fajnie,że mogliśmy w nich uczestniczyć. Mamy nadzieję, że efektem rozmów w trakcie Targów będzie współpraca z wieloma nowymi partnerami. Widzimy się na VII Targach eHandlu w Warszawie!

mówi Joanna Sokołowska, AdTaily.

Kolejna edycja targów okazała się dużym sukcesem, o czym świadczy liczba wystawców i odwiedzających. Zwiedzający mogli poznać aktualne trendy w branży e-commerce oraz zapoznać się z najnowszych rozwiązaniami stosowanymi w ehandlu. Na targach premierę miało nowe oprogramowanie 2ClickShop, udoskonalone m.in. o integrację w czasie rzeczywistym z systemami handlowo – magazynowymi

mówi Brygida Ponicka - Kąkol, Project Manager Trol Intermedia, właściciela marki 2ClickShop.

Ceneo po raz kolejny wzięło udział w Targach eHandlu w Poznaniu. Była to znakomita okazja do networkingu – wymiany kontaktów, informacji, rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami. Mieliśmy okazję uczestniczyć w świetnie zorganizowanej imprezie, która cieszyła się dużym zainteresowaniem odwiedzających, a nam – jako wystawcy – przyniosła kilka wartościowych kontaktów oraz pozwoliła lepiej zrozumieć potrzeby partnerów.

mówi Krzysztof Rynkiewicz, Ceneo.pl.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP