Ten pierwszy raz. Targi eHandlu - szycie na miarę potrzeb CZŁOWIEKA - Interactive Network

ehandelmag.com: Co dajecie branży e-commerce? (w czym się specjalizujecie?)

Piotr Zając:

####W Network Interactive rozwiązujemy problemy sprzedażowe i komunikacyjne.

####Specjalizujemy się we wdrożeniach Magento i pełnym wsparciu powdrożeniowym e-sklepów. Drugi pion naszej działalności do content marketing i budowa i-Ekosystemów wspierających sprzedaż w sklepach internetowych.

ehandelmag.com:Czym polski e-commerce różni się od innych?

Piotr Zając:

####Trudno mówić o jakiś konkretnych różnicach. Wiadoma rzecz, że jeżeli chodzi o technologie i ich stosowanie to raz plasujemy się za liderami, ale w wielu aspektach jesteśmy w czołówce. ####Zasadniczą różnicę widzę natomiast w tym, iż każdy rynek ma po prostu swoją specyfikę. To, co sprawdzać się może w UK, nie zawsze po przeniesieniu do nas odnosi taki sam efekt/sukces - trzeba adaptować i dostosowywać się do specyfiki danego rynku. Mieliśmy takie przypadki przy realizacji sklepów gdzie oddział polski wymuszał zmiany podejścia na centrali w UK przykładowo w modelu sprzedaży produktu. Tam sprzedawało się pojedyncze sztuki które kompletowali fachowcy dla klienta końcowego, a u nas to końcowy Kowalski woli kupować produkty wykonawcy, więc przy produktach o większym skomplikowaniu trzeba było organizować je w zestawy, by taki Kowalski wiedział dokładnie co trzeba kupić. A to tylko jeden z wielu przykładów...

ehandelmag.com: Jaki macie cel wystawiania się na Targach eHandlu?

Piotr Zając

####Chcemy zaprezentować klientom końcowym nasze podejście do wdrożeń na Magento - tzw. wdrożenie otwarte - którego idea umożliwia wprowadzenie Magento pod strzechy mniejszych firm, które uważały je do tej pory za drogie rozwiązanie.

ehandelmag.com: Czy macie w zanadrzu jakiś argument, który już w trakcie Targów przekona odwiedzających do zawiązania z Wami współpracy?

Piotr Zając

####Nie przygotowaliśmy jakiś rabatów czy ofert specjalnych - w usługach to wg mnie fikcja gdyż 10% czy nawet 50% od nie wiadomo jakiej kwoty za wdrożenie, to tak naprawdę brak rabatu. Nieuczciwie jest oferować rabat od nieustalonej ceny (stałej). ####To, czym zamierzamy przekonywać potencjalnych Partnerów biznesowych to tak naprawdę zaprezentowanie naszego modelu wdrożeniowego oraz opcji finansowania realizowanych przez nas działań. To wszystko poparte będzie konkretnymi case study z realizacji - jako wisienka na torcie :)

ehandalmag.com: Firma, na której spotkanie naprawdę się cieszycie?

Piotr Zając:

####Na targach spotkamy na pewno kilku naszych klientów - co cieszy... Widziałem wśród wystawców kilka firm, których oferty rozważamy - więc będzie okazja porozmawiać. Będzie też okazja porozmawiać z firmami z branży, czyli konkurencją. ####Natomiast kluczem z pewnością będą wszyscy Ci, których jeszcze nie znamy.

ehandelmag.com: Średniej wielkości eSklep z kawą i herbatą klasy premium, obszar działania Polska, Czechy, Niemcy i Francja - co możecie mi zaproponować?

Piotr Zając

####Oczywiście tu można by wymieniać jakieś podstawy w stylu analiza SEO, UX, bieżących działań itp. i opracowywanie strategii ble ble ble... Ale zakładam, że sklep działa, ma się dobrze ale szuka czegoś z naszej oferty co by zwiększyło sprzedaż. ####Jeżeli czegoś takiego by nie miał to - analiza każdego z rynków w celu zdefiniowania kluczowych oraz niszowych (z potencjałem) produktów, a następnie budowa dla wybranych i-Ekosystemu - czyli sieci serwisów generujących wartościowy ruch oraz zwiększających sprzedaż. Potem content marketing nastawiony na promocję takiego "zaplecza", a następnie - w zależności od budżetu - testowanie różnych działań dla różnych rynków. ####Taki schemat realizowaliśmy dla wielu marek premium - np. Magnat Farby - i to był strzał w dziesiątkę. Produkty premium wymagają często czegoś więcej niż karty produktu na sklepie - potrzebują osobnych LP by wytłumaczyć zastosowanie, przeznaczenie, dlaczego są premium i jakie to niesie korzyści. Tak było ze strukturami Magnat - które są produktem o wiele bardziej złożonym niż sama farba (podkład, wałek i farba)... Poza tym LP daje możliwość budowania większego zasięgu - można promować na "struktura betonu na ścianie", gdyż karta produktu wypromuje się "sama" na Magnat Beton. ####Z drugiej strony są produkty niszowe. Perełki, które trudniej wyłapać, ale jak się uda i zaskoczą, to daje to niezwykły efekt. Takie spektakularne sukcesy naszych klientów (i nasze) to wykonanie strony dla kategorii produktów "zlew gospodarczy" za ok. 1900 pln, która po ok. 3 miesiącach (z uwagi na niskie nasycenie działań konkurencji konkretnie na te produkty - każdy promował całą kategorię "Zlewy / Umywalki") wskoczyła do TOP3 i zaczęła generować sprzedaż. Obecnie ma już kilka lat i nadal jest wysoko (przeważnie w TOP5 na kluczowe hasła) i generuje miesięcznie od kilkunastu do kilkudziesięciu dodatkowych transakcji na sklepie docelowym.

ehandelmag.com: Co najbardziej lubicie w branżowych targach?

Piotr Zając:

####Spotykać ludzi spoza branży :)

ehandelmag.com: Co się zmieniło w Waszej ofercie w ciągu ostatnich trzech lat?

Piotr Zając:

####Zasadniczo oferty nie zmieniamy - specjalizujemy się od początku w Magento, WordPress oraz Content Marketingu w oparciu o budowę i-Ekosystemów. ####To, co się zmienia, to stałe doskonalenie oferty, uczenie się nowych narzędzi, metod i technik by nasze działania były skuteczniejsze. ####Nie rozszerzamy oferty o nowe, nieznane nam elementy - bo nie moglibyśmy oferować takiej jakości jaką oferujemy w przypadku tego, na czym się naprawdę znamy.

ehandelmag.com: Targi eHandlu jako element działań promocyjnych czy nowe doświadczenie?

Piotr Zając:

####Do wyboru targów podchodzimy bardzo rygorystycznie - nie bierzemy udziału we wszystkim idą na ilość. Interesujemy się raczej pojedynczymi wydarzeniami kalkulując, czy na daną chwilę to będzie dla nas odpowiednia opcja, która przyniesie jakiś założony efekt.

ehandelmag.com: Dlaczego pracownicy Waszej firmy są wyjątkowi i w jaki sposób dowiaduje się o tym Wasz Klient?

Piotr Zając:

####Pracownicy są wyjątkowi bo są nasi :) ####A tak na poważnie - istotą satysfakcji naszych klientów jest chyba to, że jesteśmy niezauważalni. Działamy z tym co ustaliliśmy, ale nie obciążamy Partnera potrzebą stałego kontaktu, setkami spraw, pomysłów, spotkań itp. Klient kontaktuje się z nami, gdy tego potrzebuje. Otrzymuje raporty i gdy są niejasności to je wyjaśniamy. Nie potrzebujemy bycia na świeczniku i zwracania na siebie uwagi by było widać, że coś robimy. My po prostu robimy swoje i dajemy Klientom robić to co do nich należy.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP