20 listopada w Warszawie odbędzie się szósta edycja popularnego wśród marketerów i właścicieli MSP Kongresu Online Marketing, podczas której dowiemy się, co sprawdzi się w promocji online w roku 2014 i pozwoli wyprzedzić konkurencję.
20 prelegentów, w gronie których są m.in. Paweł Tkaczyk, Tomasz Karwatka, dr Jan Zając czy Maciej Lewiński opowie m.in. o tym, o czym należy pamiętać, aby marketing online był skuteczny w 2014 roku.
Omówione zostanie m.in.:
Jak skutecznie sprzedawać poprzez reklamę natywną - czyli wyjść do klienta tam, gdzie on się nie spodziewa reklamy
Jak unikać wpadek marketingowych, które przytrafiają się nawet najbardziej znanym firmom - jak dobrać odpowiednie środki co celu, który chcemy osiągnąć
Jak efektywnie korzystać z narzędzi dla marketerów, aby nie polegać na intuicji - odczarowujemy analitykę internetową dla początkujących, a zaawansowanym dajemy konkretne wskazówki na 2014 r.
Jak działać kontentem w celach sprzedażowych i promocyjnych w 2014 roku - w myśl zasady, że w marketingu liczy się pomysł i brak nachalności
Jak w pełni wykorzystać nowy potencjał na 2014 rok - współpracę z blogerami, która w oczach klientów działa niezawodnie jak test konsumencki!
Jak prowadzić komunikację z fanami na Facebooku po zmianach w jego algorytmie, które blokują nawet do 85% postów!
W bloku e-commerce poznamy 10 żelaznych reguł na 2014 rok:
Sprawdzone pomysły na znaczny wzrost lojalności wśród klientów sklepów internetowych - Jak sprawić, aby wracali do nas, a nie do konkurencji?
Wyniki badania, które jasno pokazuje, jakie działania należy wdrożyć, aby znacznie zmniejszyć zjawisko porzucania koszyka z zakupami, które może sięgać nawet 70% wszystkich transakcji!
Optymalna ścieżka zakupowa - od wyboru produktu po płatność - wzorcowe przykłady do natychmiastowego zastosowania na swoich stronach,
Pakietyzacja i sprzedaż produktów dodatkowych w e-commerce - sprawdzone mechanizmy
Organizatorem Kongresu jest Online Marketing Polska. Zostały ostatnie bilety na wydarzenie pod patronatem fp20.org.
Wydawca
Adres prawny
NIP