22 października Zwiedzający VII Targi eHandlu mogli pogłębić swoją wiedzę uczestnicząc w cyklu prezentacji przygotowanych w 4 blokach tematycznych: Social Media, SEO/SEM, Narzędzi i Wsparcia biznesu
W bloku SEO/SEM swoją wiedzą podzielili się:
SEO ✚ PPC ➜ Content ✚ Reklama Natywna
http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/40815497
Search and Intend based Retargeting (SIR) – Potężne połączenie reklamy brandingowej i danych wyszukiwania.
http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/40815450
Skuteczne połączenie komunikacji globalnej i lokalnej w branży samochodowej. Case study - Mitsubishi Motors - European Search Awards 2014 Winner.
http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/40815434
Algorytmiczna optymalizacja działań reklamowych w e-commerce
http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/40816142
SEO maraton w sklepie internetowym
http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/40815422
Prezentacje, które odbyły się w pozostałych blokach można zobaczyć pod adresami:
Chcesz być na bieżąco z kolejnymi projektami Fundacji Polak 2.0? Obserwuj nas na Facebooku.
Wydawca
Adres prawny
NIP