Vlogmas, prezentownik, a może haul? Jak wykorzystać potencjał influencerów w przedświątecznym szale zakupowym

Prelekcja Kamila Bolka - CMO - LTTM

Okres przedświąteczny to czas gorączkowych zakupów również on-line i czas... ogromnej konkurencji. Każda marka chce się wyróżnić, dotrzeć do potencjalnych konsumentów, których uwagę i zaufanie coraz trudniej zdobyć.

Jak wykorzystać do tego potencjał influencer marketingu i sprawić, by w gąszczu świątecznych promocji to nasz produkt został zauważony?

Jak przyciągnąć i utrzymać uwagę, zbudować wiarygodność i przekonwertować widzów na konsumentów?

O tym w jak wielu obszarach komunikacji i marketingu wykorzystać można influencerów w okresie przedświątecznej gorączki opowiada w swojej prelekcji Kamil Bolek, CMO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset).


\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP