Allegro, Samsung Electronics Polska, NC+, PAYBACK, Uber, OpenX, Microsoft czy Runmageddon to tylko kilka przykładów marek, których czołowi eksperci, już 22 września pojawią się na scenie trzeciej edycji najciekawszej konferencji poświęconej marketingowi cyfrowemu w Europie Środkowo-Wschodniej – Digital Marketing Heroes 2016. Co będzie najgorętszym trendem w ciągu nadchodzących miesięcy w marketingu online? W jaki sposób budować lojalność klientów przy wykorzystaniu personalizacji? Jak z sukcesem wypromować aplikację mobilną? Jaka przyszłość czeka branżę programmatic? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzi udzielą superbohaterowie w trakcie tegorocznej konferencji DMH 2016, organizowanej już po raz trzeci w Polsce, przez firmę Sociomantic Labs, globalnego lidera reklamy personalizowanej.
Imprezę, której sponsorem została w tym roku Grupa Allegro, poprowadzi znany YouTuber Radosław Kotarski z
Konferencja rozpocznie się od wystąpienia Jaro Bienieckiego, twórcy Runmageddonu, najpopularniejszego cyklu biegowych eventów ekstremalnych w Polsce, który opowie o tym, jak zawsze działać na 100 proc. swoich możliwości i utrzymać wysokie zaangażowanie w pracę. Kolejnym prelegentem będzie Paweł Ostrowski z NC+, który wyjaśni, jak wielkie znaczenie ma budowanie lojalności klienta oraz jak sprawić, aby relacja marki z konsumentem zyskała na wartości. Z prelekcją „5 wskazówek jak odnieść sukces w promowaniu mobilnej aplikacji” wystąpi Sarah Joy Lynch z Sociomantic Labs. Digital Marketing Heroes 2016 będzie również dobrą okazją, aby posłuchać Radka Górki z Allegro, który przygotował prezentację „Omnichannel, re-engagement i inne buzzwordy”. Ostatnim zaproszonym superbohaterem jest Alex Ostrowski z Ubera, który opowie uczestnikom spotkania jak tworzyć marketing z myślą o kierowcach oraz wyjaśni, jak powstaje marketing z myślą o nagrodach.
W programie konferencji przewidziano również dwa panele dyskusyjne. Pierwszy z nich będzie dotyczył przyszłości rynku programmatic, a rozmawiać na ten temat będą: Chris James z AppNexus, Magda Wysocka z Naspers Classifieds, Marcin Olszewski z Media Impact Polska, Mario Gebers z OpenX oraz Alexander Reinhold z Sociomantic Labs, twórca algorytmu SQX. Z kolei przedmiotem drugiego panelu będą aplikacje mobilne. W dyskusji pt. „Dziki Zachód Aplikacji: od instalacji do lojalnego klienta” wezmą udział: Jacek Mossakowski z BlaBlaCar, Martyna Menge z Samsunga, Robert Olędzki, reprezentujący firmę PAYBACK oraz Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs.
Trzecia edycja konferencji Digital Marketing Heroes 2016 rozpocznie się 22 września 2016 roku, o godzinie 15.00 w klubie Niebo w Warszawie. Patronami medialnymi wydarzenia są Business Insider Polska, Marketer+, Nowymarketing.pl i wp.pl. Więcej informacji o DMH 2016 można znaleźć na stronie.
Wydawca
Adres prawny
NIP