Bogaty asortyment przyciąga nowych klientów i zwiększa obroty. Z drugiej strony wybór najlepszej oferty z szerokiej lub skomplikowanej gamy produktów do łatwych nie należy. Wielu klientów, przytłoczonych liczbą produktów, nie zamyka sprzedaży.
Jak możesz im pomóc?
Skutecznym rozwiązaniem jest wirtualny doradca, który wskazuje najlepiej dopasowane oferty do potrzeb konkretnego klienta. I co najważniejsze - uzasadnia każdą rekomendację, odwołując się zarówno do potrzeb kupującego , jak i cech produktu. Buduje to zaufanie wśród nowych klientów, którzy nie znają jeszcze palety oferowanych produktów.
Podczas wystąpienia Piotr Buszka prezentuje rozwiązanie, opowiada o kilku trybach jego działania i osiąganych wynikach biznesowych. Przedstawia również sposoby pozyskiwania wiedzy i łatwość integracji z feedem produktowym sklepu. Opowiada, czym różni się od popularnych automatycznych rekomendacji. Na koniec przedstawia pozytywne "efekty uboczne" wdrożenia w obszarach zarządzania ofertą i personelem.
\
Wydawca
Adres prawny
NIP