Wirtualny doradca. Jak poprawić zadowolenie klientów i konwersję w Twoim sklepie?

Prelekcja - Piotr Buszka - co-founder & CEO - feeCOMPASS

Bogaty asortyment przyciąga nowych klientów i zwiększa obroty. Z drugiej strony wybór najlepszej oferty z szerokiej lub skomplikowanej gamy produktów do łatwych nie należy. Wielu klientów, przytłoczonych liczbą produktów, nie zamyka sprzedaży.

Jak możesz im pomóc?

Skutecznym rozwiązaniem jest wirtualny doradca, który wskazuje najlepiej dopasowane oferty do potrzeb konkretnego klienta. I co najważniejsze - uzasadnia każdą rekomendację, odwołując się zarówno do potrzeb kupującego , jak i cech produktu. Buduje to zaufanie wśród nowych klientów, którzy nie znają jeszcze palety oferowanych produktów.

Podczas wystąpienia Piotr Buszka prezentuje rozwiązanie, opowiada o kilku trybach jego działania i osiąganych wynikach biznesowych. Przedstawia również sposoby pozyskiwania wiedzy i łatwość integracji z feedem produktowym sklepu. Opowiada, czym różni się od popularnych automatycznych rekomendacji. Na koniec przedstawia pozytywne "efekty uboczne" wdrożenia w obszarach zarządzania ofertą i personelem.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP