Wizaz.pl, największy serwis kobiecy skupiony wokół tematyki urodowej, rozpoczął współpracę z platformą kodyrabatowe.pl. Użytkowniczki portalu mogą skorzystać z unikalnych rabatów i promocji w ulubionych sklepach internetowych.
W dedykowanym dziale kodyrabatowe.wizaz.pl użytkowniczki znajdą kody rabatowe obniżające ceny produktów z najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce nawet o kilkadziesiąt procent.
Na odwiedzających dział kodyrabatowe.wizaz.pl codziennie czekają nowe kody i promocje z ponad 2 tys. sklepów w kategoriach m.in: moda, zdrowie i uroda, sprzęt AGD i produkty dla dzieci. Część z nich będą stanowiły unikalne rabaty – przygotowane tylko dla użytkowniczek naszego serwisu – mówi Zbigniew Pieńkowski, Doradca Zarządu ds. Technologii Online, z serwisu Wizaz.pl. – Użytkowniczki Wizaz.pl to bardzo zgrana grupa, która przykłada wagę jednocześnie do jakości oraz ceny produktów i na bieżąco wymienia się opiniami. Do sprawdzania codziennych nowości z oferty kodów rabatowych z pewnością nie będzie trzeba ich szczególnie zachęcać – dodaje Pieńkowski.
Z oferty platformy KodyRabatowe.pl – lidera segmentu serwisów z kodami rabatowymi – tylko w minionym roku skorzystało w Polsce aż 5 milionów konsumentów, generując sprzedaż towarów i usług o wartości ponad 200 milionów złotych. > - Za sukcesem kodów rabatowych stoją obopólne korzyści dla biorących udział w procesie zakupowym – dzięki nim konsumenci kupują taniej produkty, na których im zależy, a sklepy więcej sprzedają – tłumaczy Szymon Dobosz, CEO, z serwisu KodyRabatowe.pl.
Większość konsumentów korzystających z promocji internetowych to kobiety - według danych serwisu KodyRabatowe.pl stanowią one 60 proc. użytkowników. - Wspólna inicjatywa z Wizaz.pl skupiającym zaangażowaną społeczność kobiet interesujących się urodą i zakupami była naturalnym krokiem – podkreśla Dobosz.
Wizaz.pl to największa i unikalna, skoncentrowana wokół tematyki urodowej, społeczność kobieca w Polsce. Dzięki dynamicznym rozwiązaniom technologicznym, serwis udostępnia użytkownikom interesujące i praktyczne rozwiązania społecznościowe. Między innymi największy w polskim internecie katalog kosmetyków i recenzji produktów – „Kosmetyk Wszech Czasów”.
– Połączenie funkcjonalności serwisu KodyRabatowe.pl z naszymi zasobami odpowiada na realne potrzeby naszych użytkowniczek – dodaje Pieńkowski z serwisu Wizaz.pl.
Źródło: Informacja parasowa
Wydawca
Adres prawny
NIP