Współpraca PrestaShop i Google umożliwi sprzedawcom dotarcie do milionów nowych klientów

PrestaShop ogłasza wprowadzenie PrestaShop Marketing with Google, nowego dodatku do pakietu PrestaShop Essentials. Współpraca pozwoli sklepom działającym na platformie PrestaShop zwiększyć swoją widoczność dla klientów w sieci. Łatwa integracja sklepu internetowego z Google umożliwi promowanie produktów wśród milionów nowych kupujących przed rozpoczynającym się sezonem świątecznym.

Zakupy przy wsparciu Google – ponad miliard transakcji dziennie

W sezonie przedświątecznych zakupów PrestaShop i Google pomogą sprzedawcom zwiększać zasięg dzięki uruchomieniu PrestaShop Marketing with Google. Dodatek pozwoli 300 tys. e-sklepów PrestaShop na całym świecie zsynchronizować katalog produktów z Google i udostępnić go milionom użytkowników robiących zakupy online.

– Jesteśmy dumni, że PrestaShop jest pierwszym francuskim i europejskim graczem wybranym przez Google do tego typu partnerstwa. Nowy dodatek PrestaShop to kontynuacja rozwijania najlepszych technologii usługowych dla firm, aby mogły one łatwo skalować i rozszerzać swój biznes – mówi Alexandre Eruimy, CEO PrestaShop.

– Cieszymy się z partnerstwa z platformą PrestaShop, która powstała w Europie i jest silnie obecna na arenie międzynarodowej. Mamy nadzieję, że współpraca da użytkownikom Internetu więcej możliwości wyboru online, pomoże e-sprzedawcom łatwiej spotkać się z klientami w okresie świątecznym i w ten sposób przyspieszy rozwój zarówno małych jak i dużych firm w Europie i na świecie – podkreśla Olga Sztuba, Head of Communication Google Polska.

Niezbędny dodatek w okresie przedświątecznych zakupów

PrestaShop systematycznie wprowadza innowacje pomagając firmom w rozwoju. Pakiet dodatków PrestaShop Essentials zawiera rozwiązania do bezpiecznych płatności na całym świecie, analizy wydajności i marketingu internetowego. Najnowszy dodatek, PrestaShop Marketing with Google, umożliwia sprzedawcom zwiększenie widoczności ich sklepu internetowego oraz prezentować ofertę w prosty, atrakcyjny i kompleksowy sposób.

PrestaShop Marketing with Google jest już dostępny w Polsce i na całym świecie. Pozwoli sprzedawcom na łatwiejszą integrację ich produktów z Google. E-sklepy PrestaShop mogą teraz zostać łatwo wyszukane w wyszukiwarce Google, zakładce Zakupy, YouTube, oraz Google grafika za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Dzięki integracji sprzedawcy PrestaShop mogą przesyłać swoje produkty do bazy Google, tworzyć darmowe listy i kampanie reklamowe Smart Shopping oraz przeglądać metryki wydajności – wszystko bez opuszczania interfejsu PrestaShop.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP