Wyszukiwarka semantyczna Prefixbox wyróżniona w raporcie „Market Guide for Digital Commerce Search” firmy Gartner na rok 2021

Wyszukiwarka semantyczna Prefixbox i moduły rekomendacji produktów zostały wyróżnione w raporcie „Market Guide for Digital Commerce Search” firmy Gartner na rok 2021, zestawieniu wskazującym trendy i innowacyjne rozwiązania w sektorze wyszukiwarek e-commerce.

Nowy raport Gartnera wskazuje personalizację, opartą na sztucznej inteligencji relewancję oraz wyszukiwanie semantyczne jako kluczowe kierunki, które obrali liderzy e-handlu, by zyskać przewagę konkurencyjną. W tych właśnie kierunkach zmierzają również moduły wyszukiwania Prefixbox – Autouzupełnianie, Powiązane wyszukiwania i Wyszukiwarka semantyczna – wszystkie trzy nadbudowane na bazie wszechstronnej platformy analitycznej.

Autouzupełnianie wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji (NLP i NLU), by personalizować sugestie, podczas gdy wyszukiwarka semantyczna umożliwia sprzedawcom głębiej zrozumieć potrzeby klientów i nieustannie podnosić relewancję podpowiedzi za pomocą takich narzędzi jak re-ranking i tuning, synonym mining, speller czy rekomendacje podobnych wizualnie produktów. Co więcej silnik wyszukiwania Prefixbox umożliwia prowadzenie działań merchandisingowych oraz udostępnia platformę promocji marek, która stwarzając przestrzeń do zacieśniania relacji między producentami a dystrybutorami daje nowe możliwości podnoszenia przychodów. Wszystkie produkty Prefixbox zaopatrzone są w narzędzie do przeprowadzania testów A/B oraz szczegółowe dane analityczne.

Bycie zauważonym przez Gartnera za nasze wybiegające w przyszłość wysiłki jest dla nas powodem do radości. Wyszukiwarka jest potężnym narzędziem udoskonalania oferty sprzedawców internetowych, a jako że oczekiwania klientów nieustannie się zmieniają, szybko postępuje również i cała branża. Za cel stawiamy sobie nieustannie dotrzymywać kroku potrzebom naszych klientów, a nawet wykraczać ponad ich oczekiwania. Zainwestowaliśmy tak wiele czasu w rozwijanie naszej wyszukiwarki semantycznej, by była jedną z najlepszych w branży. – podsumowuje István Simon, CEO i założyciel Prefixboxa.

Ponieważ efektywne wyszukiwanie produktów jest kluczowe dla konkurencyjności e-sklepu, sprzedawcy internetowi muszą wykorzystywać innowacyjne rozwiązania wyszukiwania, zamiast polegać na wbudowanych możliwościach ich platform e-commerce. Jak pokazał przykład Prefixboxa, dostarczyciele rozwiązań typu SaaS szybciej wprowadzają innowacje, nadążają za trendami rynkowymi i wychodzą naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów w zakresie inteligentnego wyszukiwania oraz szybkiej i łatwej implementacji modułów, przeprowadzanej bez konieczności znaczących prac programistycznych.

Wyłączenie odpowiedzialności firmy Gartner

W swoich publikacjach Gartner nie wspiera żadnego dostarczyciela, produktu lub usługi w nich wymienionych, jak również nie stanowią one rekomendacji wyboru spośród dostarczycieli najwyżej ocenionych lub wyróżniających się pod innym względem. Publikacje Gartnera zawierają wyłącznie opinię przedsiębiorstwa analityczno-badawczego Gartner i nie powinny być rozumiane jako stwierdzenia faktów. W odniesieniu do niniejszych badań Gartner zrzeka się jakiejkolwiek odpowiedzialności, wyrażonej lub dorozumianej, w tym wszelkich gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP