Yotpo - aplikacja do zbierania opinii o produktach wkracza do Polski

Yotpo, znana na całym świecie aplikacja służąca do pozyskiwania opinii o produktach i generowania sprzedaży w ecommerce rozpoczyna działalność na polskim rynku. Do tej pory z rozwiązania skorzystało już ponad 30 tys. sklepów na różnych kontynentach. Teraz aplikacja jest dostępna także w Polsce na platformie Shoplo.com.

Yotpo pozwala właścicielom e-sklepów pozyskać wartościowy ruch i zwiększać sprzedaż, wykorzystując do tego marketing szeptany. Dzięki aplikacji, przedsiębiorcy mogą zautomatyzować proces zbierania opinii od klientów i ich publikację w mediach społecznościowych. Narzędzie zostało wprowadzone na platformie Shoplo.com.

Jak mówi jej CEO, Patryk Pawlikowski: Kiedy Yotpo zaproponowało stworzenie aplikacji dla Shoplo, wiedzieliśmy, że to strzał w dziesiątkę. W czasach ogromnej popularności social media to właśnie społecznościowe rekomendacje są najlepszym kanałem marketingowym dla e-sklepów. Potwierdza to pozycja Yotpo jako najbardziej popularnej i najwyżej ocenianej aplikacji w Shopify, tytuł „Staff pick” w Magento oraz ogromne zainteresowanie na każdej innej topowej platformie sklepowej.

Jak działa Yotpo?

Yotpo pozwala znacząco zwiększyć liczbę ocen produktów w e-sklepie, wysyłając klientom maile zachęcające do wystawienia opinii o zakupionym przedmiocie. Tym, którzy to zrobią, aplikacja przekazuje w ramach podziękowania kupony rabatowe, skłaniające do kolejnego zakupu. Wszystkie opinie pozyskane za pośrednictwem aplikacji to opinie realnych klientów, którzy rzeczywiście dokonali transakcji w e-sklepie, co zdecydowanie zwiększa ich wiarygodność.

Aplikacja ,umożliwiając automatyczną publikację opinii na Facebooku i Twitterze, pozwala także zwiększyć zaufanie wśród klientów. Badania ZenithOptimedia mówią, że dla 84% konsumentów największy wpływ na decyzje zakupowe mają znajomi i rodzina czyli osoby, które każdy z nas śledzi w social media. Publikowanie tam ocen zadowolonych użytkowników okazuję się zatem być najlepszą zachętą do kupna.

Kto stoi za aplikacją?

Aplikacja została przygotowana przez izraelską firmę Yotpo, która obserwując wzrost ecommerce w Polsce, zdecydowała się zaangażować na tym rynku.

Nasza aplikacja wykorzystywana jest już u największych dostawców na świecie takich jak Shopify czy Volusion. Widząc, jak e-handel rośnie w siłę w Europie Środkowo-Wschodniej, zdecydowaliśmy się zaoferować nasze narzędzie także w Polsce. Wybraliśmy Shoplo, bo to bardzo dynamicznie rozwijająca się platforma, oferująca świetne user experience i skupiona na rozwoju własnych sklepów mówi Justin Butlion, Marketing Manager Yotpo.

Aplikacja jest bezpłatna. Zainteresowani mogą ją pobrać na platformie Shoplo.com pod tym linkiem.

źródło: informacja prasowa

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP