Zaznacz w kalendarzu, czyli najciekawsze e-commercowe eventy w 2013 - Europa, część 1

Skoro styczeń, to postanowienia i plany. Wyselekcjonowaliśmy najważniejsze wydarzenia związane z e-commerce, które odbędą się w 2013 w Europie. Wystawy, targi, konferencje, warsztaty, szkolenia. Mnóstwo wiedzy, inspiracji i możliwości networkingu. Warto się przyjrzeć i zastanowić się nad udziałem w najciekawszych z wydarzeń. W pierwszej części przedstawiamy: Global E-commerce Summit w Barcelonie, E-commerce Paris oraz E-commerce Expo w Londynie.

źródło: Ebusinessinfo

Global E-commerce Summit###

Czas: 2-4.czerwca 2013

Miejsce: Barcelona

Koszty: od 995 do 1795 euro

Więcej info: www.e-commercesummit.com

Coroczne miejsce spotkań specjalistów branży e-commerce. Trzy dni wypełnione prezentacjami, warsztatami i dyskusjami. Pierwszego dnia (pre-conferences) 3 ścieżki tematyczne do wyboru: płatności, regulacje prawne i bezpieczeństwo lub logistyka. Każda ze ścieżek to ponad 4-ro godzinny program prezentacyjny oraz dwugodzinne warsztaty. Drugi i trzeci dzień to prezentacje keynote, panele dyskusyjne, sesje networkingowe i dużo inspiracji. Zakres zagadnień: od logistyki, marketingu i strategii, poprzez fakty i trendy, aż po globalną sprzedaż. Duża dawka wiedzy i niecodzienne możliwości networkingu w inspirującej scenerii Barcelony.

Kogo spotkasz? Co roku wydarzenie odwiedzają światowi eksperci handlu elektornicznego, którzy podczas szczytu dzielą się swoją wiedzą z uczestnikami. Organizatorzy przedstawili profil uczestnika (kadra zarządzająca) z naciskiem na kraj pochodzenia uczestników oraz obszar biznesowy

Źródło: E-commerce Summit

Ecommerce Expo London###

Czas: 2-3 października 2013

Miejsce: Londyn

Koszty: od 590 do 710£/metr kwadratowy + 360£ opłata rejestracyjna + 250£ czytnik kodów kreskowych. Zwiedzający: bezpłatnie.

Więcej info: www.www.ecommerceexpo.co.uk

Najważniejszy branżowy event w UK i jeden z ważniejszych w Europie. Ponad 140 wystawców prezentujących rozwiązania e-commerce (m.in. Alibaba.com, ChannelAdvisor, Compuware, DHL, NetSuite, PrestaShop). Obszerny program edukacyjny - wystąpienia keynote (kadra zarządzająca Tesco, PayPal, O2, Venda, Demandware) oraz ponad 80 seminariów podzielonych na 4 strefy tematyczne. Wstęp na prezentacje jest bezpłatny, ale ilość miejsc ograniczona - warto obebrać wejściówkę na godzinę przed rozpoczęciem sesji.

Kogo spotkasz? Ostatnią edycję odwiedziło blisko 6.000 zwiedzających. Wielu z nich to przedstawiciele dużych brytyjskich firm. Wśród nich pojawili się przedstawiciele takich gigantów jak: eBay, Google, HSBC, Topman czy Universal Music zobacz profil zwiedzającego.

źródło: Ebusinessinfo

E-commerce Paris###

Czas: 24-26 września 2013

Miejsce: Paryż

Koszty: cennik zostanie wkrótce podany na stronie organizatora

Więcej info: www.ecommerceparis.com

Trzy dni podczas których, przedsiębiorcy internetowi mogą skorzystać z kilkunastu szkoleń (o różnym zakresie i poziomie wiedzy), spotkać dostawców kluczowych usług e-commercowych, poznać najnowsze trendy i porozmawiać z innymi użytkownikami e-usług.

Kogo spotkasz? W 2011 roku trzydniowy event odwiedziło blisko 30.000 osób. 45% zwiedzających to kadra zarządzająca potężnych światowych firm, takich jak: BNP Paribas, Coca-Cola Enterprise, Renault, Amazon.fr czy American Express zobacz profil zwiedzającego.

C.D.N.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP