Klienci kupują oczami. W końcu kto z nas nie lubi ładnych opakowań, produktów, czy ich prezentacji w ciekawych kompozycji na zdjęciach, czy filmach. Gdy pakujemy już naszą paczkę dla klienta, zastanawiamy się, co powinniśmy zrobić, aby był zadowolony, gdy ją otworzy. Jeśli prowadzisz własny sklep internetowy, to z chęcią podzieliśmy się sprawdzonymi metodami dające pozytywny wpływ na sprzedaż Twoich produktów.
Wyrobienie własnej marki jest niezwykle trudne, a na zaufanie klientów trzeba zapracować. Jednak z doświadczenia wiemy, że te wypracowane metody sprawdzą się z biegiem czasu najlepiej! Do tych metod należy unboxing, który coraz częściej oglądamy jako widzowie na kanałach typu YouYube. Pamiętaj, że jeśli sprzedajesz produkty takie same jak Twoje konkurencja, to musisz się czymś wyróżnić! Tym wyróżnieniem może być właśnie opakowanie, aby Twój sklep internetowy był dla klienta bardziej wartościowy. Chcesz dowiedzieć się więcej? Koniecznie zapoznaj się z tym artykułem!
Termin unboxing przyjął się jako film, który przedstawia rozpakowywanie nowych produktów. Przy samym unboxingu towarzyszy coś więcej, niż samo zobaczenie produktu. Jest to pewne doświadczenie, które towarzyszy nam przy otwieraniu paczki dając poczucie ekscytacji, napięcia czy zachwytu. Sami znamy to uczucie z naszego codziennego życia, gdy dostajemy jakiś prezent od naszych bliskich, czy rodziny i z niepewnością wyczekujemy tego, co jest w środku.
Dlaczego unboxing stał się tak sławny za pomocą mediów społecznościowych? Z pewnością na kupujących działa ciekawość, ponieważ jeśli sami chcą coś kupić, to zawsze sprawdzają, jak dany produkt wygląda i sprawdza się innym. Co za tym idzie, oglądają filmy, gdzie produkt się odpakowywany na wizji i sprawdzany przez blogera, czy influencera, który utwierdza go w zakupie lub wręcz przeciwnie.
Unboxing videos są najpopularniejszymi filmami spośród wszystkich wyświetlanych filmów na YouTubie i jest to zrozumiałe z punktu widzenia konsumenta. Z punktu widzenia firmy bądź marki dawanie paczek influencerom w ramach współpracy jest bardzo korzystnym działaniem marketingowym. Dlaczego? Ponieważ mają oni ogromny wpływ na swoją widownię, która utożsamia się z tymi osobami i ufa ich opinii. Wśród najpopularniejszych unboxingów na YouTube cieszą się produkty beauty, fashion, zabawki dla dzieci, gry oraz elektronika. Więc jeśli prowadzisz działalność w którymś z tych obszarów, to warto się zastanowić nad podobnymi działaniami marketingowymi. Szczególnie popularne wśród oglądających są smartfony, które są znakiem rozpoznawalnym naszych czasów, a kupujący chcą cieszyć się jak najlepszym sprzętem. Dla pewności wolą go porównać na podstawie filmów.
Inne powody, dzięki którym unboxing stał się popularny
Źródło: Blog Sellingo
Jeśli już wiesz, co niesie za sobą zadbanie o odpowiednie zapakowanie produktów, to koniecznie spróbuj tej metody w swoim sklepie internetowym! Wierzymy, że unboxing Twoich klientów będzie udany i sprawi, że Twoja marka zyska na wartości! Tak prosta forma reklamy nie może być pomijana przez sprzedawców, dlatego wypróbuj ją już dziś i przekraczaj postawione sobie granice!
Choć przykładów sklepów internetowych, które spełniają wyżej wymienione warunki, jest naprawdę wiele, to naszym numerem jeden na ten moment jest sklep AWAI! Pięknie zapakowane produkty, kartka z podziękowaniami i wyjątkowy unboxing, który sprawia, że dzień staje się lepszy! Weź przykład z tego sklepu internetowego i zacznij pakować swoje produkty ze starannością i pomysłem.
Źródło: Blog Sellingo
Wydawca
Adres prawny
NIP