Ostatnie

Sellingo to prężnie rozwijająca się, nowoczesna platforma e-commerce, oferująca szeroką gamę bezpłatnych rozwiązań i posiadająca zaawansowaną technologię dla klientów premium, takich jak Venezia czy E.Leclerc. Dla francuskiej sieci supermarketów Sellingo stworzyło m.in. aplikację przyspieszającą i ułatwiająca realizację zamówień hurtowych, a także zaawansowany terminarz zamówień, dzięki czemu klienci mogą z wyprzedzeniem rezerwować dostawę.

Firma świadczy kompleksową obsługę i wsparcie w zakresie e-commerce i zwiększenia współczynnika konwersji. Rozwiązania wdrażane przez specjalistów Sellingo zapewniły Kärcher Center MJM Jaroszyńscy 7-krotny wzrost sprzedaży. Każdy sklep w pakiecie abonamentowym posiada swojego opiekuna, który służy pomocą.

Platforma e-commerce posiada rozbudowany system magazynowo-handlowy, menadżera sprzedaży Sellasist, usługi brokerskie oraz zaplecze programistów i front-end developerów, którzy nie boją się wyzwań. Dla klientów z branży modowej Sellingo wprowadziło praktyczny moduł zwrotów i reklamacji, rozbudowane filtrowanie po atrybutach, funkcjonalne narzędzia do kampanii promocyjnych czy skórki beauty.

To, co zdecydowanie wyróżnia platformę Sellingo na tle konkurencji, to przede wszystkim realizacja dedykowanych rozwiązań i indywidualnych projektów graficznych, ale także błyskawiczna synchronizacja stanów magazynowych oraz najbardziej zaawansowana na rynku integracja z Allegro.pl.

Wypróbuj Sellingo już dziś, również w wersji darmowej → https://sellingo.pl/

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP