Tego nie dowiesz się z Google, czyli o otwieraniu sklepu internetowego za granicą

Prelekcja Diany Drobniak - Marketing Manager

Coraz więcej polskich sklepów internetowych myśli o podbiciu swoim asortymentem rynki zagraniczne. To dobry moment, aby rozpocząć biznes z eksportem online. W związku z tym aż 70% przedsiębiorstw decyduje się na otwarcie własnego sklepu internetowego na obcym rynku.

Czy otwarcie sklepu online na Ukrainie, Francji czy w Czechach wygląda tak samo jak w Polsce? Nie!

Podczas tej prezentacji dowiesz się, co należy wziąć pod uwagę w tym procesie. Omówimy takie aspekty, jak:

  • wybór domeny i języka sklepu,
  • wielowalutowość,
  • politykę cenową,
  • płatności,
  • dostawy
  • zwroty.

Skupimy się na technologicznych aspektach systemu e-commerce, od którego zależą Twoje przyszłe działania strategiczne i marketingowe związane z eksportem online. Wisienką na torcie będą przykłady wdrożeń na rynkach zagranicznych.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP