Koszyk to ostatnia i najważniejsza prosta w e-commerce – to tu decyduje się sprzedaż. Nawet drobne bariery mogą kosztować setki utraconych transakcji, zwłaszcza że coraz więcej zakupów odbywa się na smartfonach. Przyjdź na prezentację Łukasza Pluteckiego “**Koszyk, który sprzedaje – 7 przykładów jak podnieść konwersję na ostatniej prostej”** i dowiedz się jak zoptymalizować proces zakupowy na urządzeniach mobilnych, uniknąć najczęstszych błędów i sprawić, by finalizacja zamówienia była płynnym zakończeniem customer journey.
Podczas Targów na naszym stoisku będziesz mógł_a dopytać o to jakie funkcje oferujemy oraz **zyskać atrakcyjne zniżki** na nasze usługi, w tym abonament. Czekamy na Ciebie w głównej alejce.
\
**AtomStore to platforma e-commerce wybierana przez liderów rynku e-com.** Swój produkt kierujemy do dużych i średnich sklepów internetowych (B2C) oraz firm B2B, które chcą zwiększyć sprzedaż w internecie. Tym samym AtomStore to doskonałe rozwiązanie dla firm, które łączą sprzedaż indywidualną, jak i hurtową. AtomStore niewątpliwie na tle innych platform wyróżnia się elastycznością oraz stabilnością.
\
Nasze rozwiązanie pozwala wygodnie zarządzać sprzedażą, promocją i magazynem w Twoim e-sklepie. Z AtomStore możesz wdrażać strategię omnichannel, szybkich rollout'ów na rynki zagraniczne (short time to market) lub w nowych segmentów rynku. Wszystkie nasze sklepy są budowane zgodnie z zasadą mobile-first.
\
Dodatkowo, jesienią 2021 miał premierę nasz produkt - szablon PWA (Progressive Web App) w SaaS. Obecnie prowadzimy pierwsze wdrożenia sklepów na nowym standardzie.
---
Wybrani Klienci: Ryłko, Grupa Alsen, Wydawnictwo Znak (B2B), Cocolita, Oshee, Taiwangun (B2C i B2B), Preorder (B2C i B2B), Vezzi, Ogrodosfera, Manta Polska, Made in Lab, Yoshe, Nowa Farmacja, Apteka Manada, Plantet i wielu innych.