W dynamicznie zmieniającym się świecie e-commerce, konkurencja cenowa może prowadzić do obniżenia marż, pogorszenia jakości usług i stagnacji w rozwoju marki. Przyjdź na prezentację Łukasza Pluteckiego **“Jak nie konkurować ceną? 8 alternatywnych sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym” o godzinie 13:05 na scenie B.** Prelekcja jest skierowana do właścicieli sklepów internetowych, menedżerów e-commerce oraz specjalistów ds. marketingu, którzy chcą zbudować trwałą przewagę konkurencyjną, bazując na wartościach innych niż cena. [Zobacz pełną agendę.](https://targiehandlu.pl/schedule)
\
Podczas Targów na naszym stoisku będziesz mógł_a **przetestować na żywo wdrożenie PWA** dla jednego z naszych Klientów oraz **zyskać atrakcyjne zniżki** na nasze usługi, w tym abonament. Czekamy na Ciebie w głównej alejce.
\
**AtomStore to platforma e-commerce wybierana przez liderów rynku e-com.** Swój produkt kierujemy do dużych i średnich sklepów internetowych (B2C) oraz firm B2B, które chcą zwiększyć sprzedaż w internecie. Tym samym AtomStore to doskonałe rozwiązanie dla firm, które łączą sprzedaż indywidualną, jak i hurtową. AtomStore niewątpliwie na tle innych platform wyróżnia się elastycznością oraz stabilnością.
\
Nasze rozwiązanie pozwala wygodnie zarządzać sprzedażą, promocją i magazynem w Twoim e-sklepie. Z AtomStore możesz wdrażać strategię omnichannel, szybkich rollout'ów na rynki zagraniczne (short time to market) lub w nowych segmentów rynku. Wszystkie nasze sklepy są budowane zgodnie z zasadą mobile-first.
\
Dodatkowo, jesienią 2021 miał premierę nasz nowy produkt - szablon PWA (Progressive Web App) w SaaS. Obecnie prowadzimy pierwsze wdrożenia sklepów na nowym standardzie.
---
Wybrani Klienci: Grupa CCC, DeeZee, Grupa Alsen, iSpot Premium Reseller, Wydawnictwo Znak (B2B), Manta Polska, Cocolita, Oshee, Taiwangun (B2C i B2B), Preorder (B2C i B2B), StepRecords, FemiStories, Yoshe, Phenome, Cat Footwear, Nowa Farmacja, Apteka Manada, Plantet i wielu innych.