Thulium tworzy oprogramowanie do zintegrowanej obsługi klienta. Dzięki Thulium uporządkujesz proces obsługi połączeń, e-maili oraz czatów. Całą komunikację od klientów obsłużysz w jednym systemie.

System Thulium jest zintegrowany z Facebook Messengerem, BaseLinkerem, Shoperem, IdoSellem, SMS API i Livespace'em.

e-support for your e-commerce

Mamy dwie e-commerce'owe obsesje:

Obsesja 1:

Minimalizacja wysiłku klienta. CX nie przez przypadek jest na ustach prawie wszystkich ekomersiaków małych i dużych. Obsługa klienta jest ważnym elementem CX.

Edukujemy, jak sprawić, by tego wysiłku w obsłudze e-commerce'owej było jak najmniej. Dlaczego? Bo minimalizacja wysiłku buduje lojalność.

Obsesja 2:

Proces obsługi. Talenty poszczególnych pracowników są bardzo ważne, ale dopiero biuro obsługi wspomagane procesem będzie w stanie dostarczać dobrą, powtarzalną obsługę. Pomagamy stworzyć proces, który uniezależni sklep od np. dużej rotacji pracowników biura obsługi.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP