Kapture CRM to uniwersalna, dostępna globalnie, wielobranżowa platforma automatyzacji procesów obsługi klienta, dostarczana w modelu SaaS, oferująca wyrafinowane narzędzia klasy korporacyjnej, zaprojektowane w oparciu o najwyższe wymagania globalnych korporacji i dostępne dziś także dla małych firm i organizacji.

W Kapture wiemy, że codzienna komunikacja i wsparcie klientów powinny być realizowane w sposób prosty i efektywny, aby sprostać rosnącym potrzebom i wymaganiom. Szczególnym walorem Kapture CRM jest operacyjna łatwość wdrożenia i dostosowania do indywidualnych potrzeb oraz do profilu biznesowego i operacyjnego organizacji. Dostarczamy bogaty funkcjonalnie system oprogramowania klasy CRM, który zawiera m.in.: wyrafinowany moduł zarządzania zgłoszeniami, system zarządzania wiedzą, inteligentny portal samoobsługowy, system zarządzania danymi klientów, moduł inteligentnych robotów konwersacyjnych. System realizuje strategię omnichannel, integrując zapytania z wielu kanałów w jednym scentralizowanym środowisku. Ponad 1000 gotowych API zapewnia łatwą i szybką integrację z systemami i istniejącymi środowiskami klienta, dostarczając uniwersalnej funkcjonalności, usprawniającej i optymalizującej procesy biznesowe w funkcji efektywnej realizacji strategii cyfryzacji.

www.kapturecrm.com

Przedstawicielstwo w Europie:

www.idgen-ig.com

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP